Bitenler-Eylül 2023

 Herkese selam=) 


Yeni bir bitenler yazısı ile birlikteyiz.


İlk sıra ile başlayalım;

1-Bioderma Photoderm AKN MAT SPF 30 Güneş Kremi:Karma-Yağlı ciltler için uygun parlama karşıtı başarılı bir güneş kremi.Yüzümde hiçbir şekilde ağırlık yapmadı ,makyaj altına uyguladığımda kusma yapmadı,sivilce oluşumuna neden olmadı,genel olarak çok sevdiğim bir güneş kremi.Tekrar satın alabilirim.
2-Farmasi Cherry Blossom El Kremi:Hoş kokulu bir krem, nemlendirmesi bana biraz yetersiz geldi.Boyut olarak da çok ufak hemen bitiyor tekrar alacağımı sanmıyorum.
3-Frudia El Kremi:Çok sevdiğim ve bittikçe aldığım bir el kremi. Seri halde yazısını şuradan tıktık okuyabilirsiniz=)





4-Garnier Mineral Lekesiz Koruma Roll On :Çok sevdiğim ve bittikçe aldığım ürünlerden biri.Her ne kadar fiyatları arşa çıksa da vazgeçemiyorum kendisinden.

5-Nivea Kiraz Çiçeği El Kremi:Yine kokusunu ve nemlendirmesini çok sevdiğim bir ürün.Kiraz Çiçeği kalp ben biliyorsunuz =)Yenisi açıldı bile.
6-Garnier Çift Fazlı Makyaj Temizleme Suyu:Favori makyaj temizleme sularımdan biri.Suya dayanıklı göz makyajını bile kalıntı bırakmadan temizliyor.Sarı versiyonu ile dönüşümlü kullanıyorum.
7-Nivea Nemlendirici Losyon:Missss gibi bebek kokusu nemlendirmesi muhteşem,vücut losyonu olarak kullanıyorum ve bittikçe yenisi alınıyor.

8-Dove Yoğun Onarıcı Şampuan:Saçları güzel nemlendiren bir şampuan.Daha iyi  markalarda daha iyi versiyonları var tekrar alır mıyım pek sanmıyorum.
9-Loreal Elseve Renk Koruyucu Şampuan:Pek renk koruduğunu düşünmüyorum.Kumral saçlarımda boyadıktan sonra kullandım,pek renk koruma etkisini gözlemlemedim.
10-Head&Shoulders Mentol Ferahlığı Şampuan:Saçlarımı ağırlaştırdı ve yapıştırdı bunu da pek sevemedim tekrar almayacağım bir şampuan.
11-HC Care OVEX Onarıcı Saç Maskesi:İşte benim aşkım çoktan yenisi açıldı bile her indirimde stok yapıyorum =)
12-Ozonlabs Bentonit Maske:Başarılı bir maske içeriği temiz etkisi yüksek cildi güzel temizliyor.

13-Bioderma Sensibio Yüz Yıkama Jeli:Yine etkisi tartışılmaz başarılı bir ürün daha. Güzel bir indirim yakalarsam yeniden satın alabilirim.
14-Dermokil Manikür Pedikür Peeling:Duştan çıkmadan uyguluyorum özellikte ayakalrdaki etkisini çok sevdim.



15-Otacı Gül Suyu:Tonik olarak kullanıyorum ve çok memnunum.Son indirimde tekrar satın aldım.
16-Eyüp Sabri Tuncer Bebek Kolonyası:Kokusu çok güzel pudramsı bir koku ama kalıcılık olarak çok başarılı değil hemen uçuyor o nedenle tekrar almayacağım ürünler arasında.
17-Loreal Elseve Mucizevi Amla Bukle Belirginleştirici Krem:Saçlarınız benim gibi kıvırcık dalgalı ise çok seversiniz. Saçları ağırlaştırmadan şekillendiriyor.

Benim bitenlerim bu şekildeydi.
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP