Frudia My Orchard El Kremleri

 Herkese selam =)

Bugün blog konuğum Frudia markasına ait el kremleri.

Biliyorsunuz Kore kozmetiği çok seviyorum,markanın farklı ürünlerini de deneyip blogda yer vermiştim.

Gelin şimdi bu minnoşları birlikte inceleyelim.

Frudia El Kremleri

Öncelikle ambalajlarının ciciliği beni benden alıyor ya gözlerimden kalpler çıkıyor =)


Meyve özleri ve konsantre meyve suyu içeren mükemmel kokuları olan ve iyi seviyede nem veren kremler.

Meyve tohumlarından elde edilen 6 çeşit  konsantre yağ içeriyorlar.

En sevdiğim özellikleri çok hızlı emiliyor olmaları ve yağlı his bırakmamaları.

Kaktüs,Mangosten Meyvesi,Shea Butter,Armut,Ahududu olmak üzere 5 çeşidi var.

Her birinin kokusu birbirinden güzel.


Tatlı-ekşi meyvelerin buluşması diyebilirim=)



Bazı çeşitlerini yiyesim geliyor :D

İnce yapılı ve hızlı emilen kremler.




Koku olarak içlerinde en çok sevdiğim Shea Butter (mavi ambalaj) oldu.


Çantaya atıp çıkmalık bu güzel el kremleri indirimlerde sürekli stokluyorum,keşke biraz daha büyükleri olsa diyorum bazen=)


Frudia ürünlerini Watsonslarda bulabilirsiniz.

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.

Seda

xoxo


Sosyal Medya'da Ben ;

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP