Bitenler/Ekim-Kasım 2022

 Herkese selam =)

Bir Bitenler yazısı ile daha birlikteyiz.


Yazmayı en sevdiğim yazılardan biri olabilir.İstatistiklere baktığımda okumayı en çok sevdiğiniz yazılar arasında bitenler yazılarını görüyorum =)


O zaman anlatmaya sıradan başlayayım =)
Procsin Body BOOM Vücut Kremi:Hoş kokulu bir vücut kremi.Nemlendirmesi beklentimi karşılamadı ne yazık ki..Koku kalıcılığı da beklentimin altında.Tekrar alacağımı sanmıyorum.

Gülşah Aseton:Ojeyi güzel çıkarıyor ama ben en sevdiğim Benri ile yola devam ediyorum.Bunu tatilde yanıma  aseton almayı unuttuğum için almıştım.


Avon Incandessence Vücut Spreyi:Avonun en sevdiğim parfümünün vücut spreyi.Parfümüyle birlikte alıyorum her bittiğinde.Temiz kokular sevenler için ideal.
Garnier Termal Koruma /Magnezyum Roll On Deodorant:Bittikçe sürekli aldığım roll on ikilisi.Artan fiyatları hepimizi üzüyor orası ayrı ama vazgeçilmeyecek kadar iyiler =)

Dr. Organic Hindistan Cevizi El Kremi:Şimdiye kadar kullanıp da memnun kullandığım hiçbir Dr. Organic ürünü olmadı.Bu da onlardan biri.Son damlasına kadar kullandığım doğrudur,müthiş bir nemlendirme gerçekten.Son kuruşuna kadar parasını hak eden bir ürün.
Frudia El kremleri:Şurada tıktık yazısını bulabilirsiniz.Yine en sevilenlerden=)

La Roche Posay Anthelios Anti Imperfections Güneş Kremi:Karma-Yağlı ve sivilceye meyilli ciltler için yağsız bir güneş kremi.Şimdiye kadar kullandıklarım arasında  kesinlikle en iyilerde ilk 3 e girer.Güncel fiyatını görünce üzülmüş olabilirim://

Ziaja Manuka Tree Tonik:Karma yağlı ciltler için üretilmiş efsane tonik.Sivilceye de meyilli bir cildiniz varsa kullanmaya başladığınız andan itibaren hayran kalacağınız bir performansa sahip.Detaylı yazısı gelecek.

Bio Magic 6.11  Saç Boyası:Doğal içeriği nedeniyle tercih ettiğim başarılı bir saç boyası.Saçlarımı siyahtan kendi rengine  çevirdim ve biraz yıprandı.Doğal içerikli olduğu ve yıpranmayı daha aza indirdiği için denemek istedim.İstediğim renkten bir tık açık kaldı ama boyanın performansını beğendim.

Simple Makyaj Temizleme Suyu:Çok beğendiğim bir makyaj temizleyici.Yazısını şurada yazmıştım tıktık
Loreal Dream Long/Komple Onarıcı Şampuanlar:
İkisi de saçlarıma çok iyi gelen başarılı şampuanlar.Her indirimde ikisini de alıyorum.Loreal bu konuda gerçekten başarılı bir marka.
Watsons Kare Pamuk:Özellikle oje çıkarırken en büyük yardımcımdır kendisi=)

Tresan Sarımsaklı Şampuan :Tresan şampuanları da çok seviyorum.Farklı çeşitlerini de kullandım ama sarımsaklı bir ayrı güzel.


Le Petit Marseillais Akdeniz Çileği Duş Jeli :Buram buram çilek kokan en sevdiğim duş jellerinden biri. Şeftalisi de çok güzeldir=)
Duru Duş Jeli:Yine kokusunu çok sevdiğim bir duş jeli.Bittikçe alıyorum.
Palmolive Duş Jeli:Çok huzur verici rahatlatıcı bir kokusu var.İndirimde yedeklediğim bir ürün.

Zigavus Pro Lab Şampuan:Yine performasını çok sevdiğim saçlarımda fark yaratan bir şampuan .Detaylı yazısı gelecek=)

Benim son dönemde bitenlerim böyleydi=)
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalınç
Seda
xoxo
Sosyal Medya'da Ben ;


Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP