Ozonlabs Glam Anti Aging Serum

 Herkese selam =)

Bugün konuğum Ozonlabs  Glam Anti Aging Serum.

Ozonlabs ürünlerini denemeyi ve blogumda yer vermeyi çok seviyorum,hem temiz içeriği hem de etkilerinin çok başarılı olması en sevdiğim cilt bakım markalarından biri olmasını sağladı diyebilirim.






Bir önceki Sepia serum incelememi şuradan tıktık okuyabilirsiniz.


Ozonlabs Glam serum,Kenevir tohumundan (Cannabis Sativa Seed Oil) elde edilen soğuk press yağdan elde ediliyor.

 Elde edilen bu yağ, cildi  besleyen Omega  Yağ Asitlerinden oluşuyor ve cilt bariyerini güçlendirip,yoğun nemlendirme sağlıyor.


Omega asitlerinin bir diğer özelliği beslenen cildin elastikiyetinin arttırarak ince çizgilerin  ve kırışıklıkların oluşumunu engellemesi.


Yeşil renkte olan serum yağlı ciltler dahil olmak üzere tüm cilt tiplerinde kullanıma uygun.

Cam ve damlalıklı şişesi kullanım kolaylığı sağlamasının yanı sıra çok şık görünüyor,ambalaj tasarımı hoş.

CBD yağı aynı zamanda A ve E vitaminleri açısından zengin iyi bir Antioksidan ve Antienflamatuar etkiye sahip. 


Yoğun bir yapıda olmasına karşın kolayca emilebilen,ve onarıcı etkisi gerçekten beni çok etkileyen bir serum oldu.

Peki nasıl kullandım?


Çok sevdiğim Ozonlabs Probiyotik Yüz Temizleme Köpüğü  ile temizlediğim cildime 3-4 damla uygulayıp,masaj eşliğinde yediriyorum.

Sabah ve akşam temiz cilde uygulanması gerekiyor.

Benim cildim karma,kışın ise kuruya dönük karmaya dönüşebilen ve gerçekten hassasiyeti yüksek bir cilde sahibim.

Serumu uyguladıktan sonraki hissiyat neme doymuş,yumuşacık bir cilt!

Karma cildimi bu seviyede neme doyuruyorsa çok kuru ciltler kesinlikle aşık olur nemlendirmesine diye düşünüyorum.


Kokusu hafif ,beni rahatsız etmedi.

Akneler üzerinde de oldukça etkisini gördüğümü söyleyebilirim.Lokal olarak yeni oluşan aknelerin üzerine de uyguladım ve özellikle aknenin oluşturduğu acı ,ağrı ve kızarıklığı çok çok azalttı.



Hem güzel içeriği hem de üst performansı ile kullandığım en etkili cilt bakım serumları arasında en iyilerden biri oldu Ozonlabs Glam serum.

30 ml boyutunda ve açıldıktan sonra 24 ay kullanım süresi var.

Dönem dönem çok iyi kampanyaları oluyor,ister set halinde isterseniz de tek olarak Ozonlabs sitesinden satın alabilirsiniz.


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.

Seda

xoxo



Sosyal Medya'da Ben ;


Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP