Ozonlabs Arındırıcı Yüz Temizleme Köpüğü

 Herkese selam =)

Bugün size Ozonlabs Arındırıcı Yüz Temizleme Köpüğü'nden  bahsedeceğim.

Temiz içerikli ürünlere sahip bir Türk markası Ozonlabs.

Evet gururla söylüyorum bir Türk markası.❤❤❤

Uzun zamanadır merak ettiğim ve sevgili Kübra ve Başağın paylaşımlarında sıklıkla gördüğüm markanın denediğim ilk ürünü Arındırıcı Yüz Temizleme Köpüğü oldu=)




Karma ve sivilcelenmeye meyilli bir cilde sahip olduğumu 7 senedir blog/instagram payaşımlarımda sürekli söylüyorum,zor bir cilt  tipi,her ürüne ayak uydurması ciddi anlamda zor.


Özellikle temizleme ürünleri konusunda çok dikkatli seçimler yapmak gerektiriyor.


Şimdiye kadar çok çok memnun kaldım diyebileceğim bir iki/yüz yıkma köpüğü olmuştur ama genel olarak  birçok ürün ya yüzümü gererek kuruttu ya da yağ dengesini bozdu.



İçeriğini gördüğümde beni gerçekten heyecanlandıran  Ozonlabs Arındırıcı Yüz Temizleme Köpüğü, normal ,karma ve yağlı cilt tiplerinin kullanımına uygun olarak faydalı bakterilerle(Yani probiyotik aktifler) geliştirilmiş,SLES,Alkol,Paraben içermeyen temiz bir içeriğe sahip.




Probiyotiklerin sindirim sistemimize faydalarını biliyorsunuzdur.Peki ya cildimize faydaları neler?

Tıpkı sindirim sitemimizde olduğu gibi, cilt üzerindeki florada iyi ve kötü bakteriler  bir arada yer almaktalar. 

Çevresel faktörler, 
UV ışınları, 
Stres, 

pH dengesini bozabilecek cilt bakım ürünleri, hava kirliliği, hormonlar ve çevresel faktörler bu bakteri dengesinin bozulmasına yol açabiliyor. Tüm bunların sonucunda da akne, hassasiyet, tahriş, kızarıklık ve solgun görünüm gibi cilt problemleri ortaya çıkıyor.

İşte bu noktada devreye Probiyotik içeren cilt bakımı ürünleri girerek,bu tarz problemlerle savaşmanıza yardımcı oluyor.


Formülünü güçlendirirken Avokado Yağı kullanılmış diğer bir adıyla Amerikan Armudu olarak bilinen bu aktif madde sebum dengesi sağlarken,aynı zamanda ince kırışıklıklar üzerinde de etki sağlayarak minimalize ediyor.



Etkin bir cilt temizliği sağlarken cildin   nem kaybına uğramaması adına Zeytinyağı eklenerek cildi gün boyu nemli ve canlı kalması amaçlanmış.Zeytinyağı cildin elastikiyetini de arttırıyor,vücut bakım ürünlerinde de ben sıklıkla zeytinyağı içerenleri tercih ederim=)

 Aynısefa-Kadife Çiçeği/Papatya/ Ginseng yine içeriğinde bulunan sebum dengeleyici ve onarıcı aktifler.

Yeşilçay ise çok çok sevdiğim başka bir aktif madde ki harika bir anti-oksidandır.

Ihlamur yine güçlü bir anti oksidan ve cilt yaşanmasını yavaşlatmaya ve önlemeye yardımcı.

Allantoin cildin su kaybetmesini önlemeye yardımcı,ciltte suyu tutma ve hapsetme özelliğine sahip.

Pro-Vitamin B5,Vitamin E ve Biotin (Vitamin H / B7) içeriğindeki diğer hücre yenilenmesine yardımcı aktifler.

Ürün 150 ml boyutunda ve şık pompalı şişesinde kolay kullanım sağlıyor.



Köpüğü sabah akşam ıslak yüzüme dairesel hareketlerle masaj yaparak uyguluyorum.Ardından durulayıp kuruluyorum .(Tek kullanımlık havlu kağıt kullanırım daima,havlularda  birikebilecek zararlı bakterilere karşı her cilt temizliği sonrasında senelerdir havlu kağıt tercih ederim)

1-2 pompa kadar almanız yeterli olacaktır. 

Şimdiye kadar kullandığım çoğu temizleme köpüğü uygulama sonrası yüzümü gererek rahatsız bir his oluşturmuştu, Ozonlabs Arındırıcı Yüz Temizleme Köpüğü uygulama sonrası gergin bir his yerine aksine yumuşacık bir his bıraktı ,sanki köpükle değil de daha kremsi bir ürünle temizlemiş gibi.=)






Yumuşak hissin yanı sıra gerçekten çok daha arınmış, derinlemesine temizlenmiş parlayan bir cilt ile karşı karşıya kalıyorsunuz.

Sebum ve yağ kontrolü konusunda çok çok başarılı ki son dönemde ne kullandıysam etkisini göremedim bu konuda.

Makyaj temizleyici olarak da kullanılıyor olması benim için koca bir artı.Hem makyajımı hem cildimi derinlemesine temizleyen bir ürün e daha ne olsun? =)

Bir de benim cildim gerçekten hassas alerjiye meyilli bir cilt. Bu konuda da bana sıkıntı yaşatmadı.




Bir Türk Markasının bu derece başarılı bir ürüne imza atmış olması beni çok mutlu etti ve gururlandırdı.

Gerçekten kefil olabileceğim başarılı bir temizleme ürünü olmuş.



Ürünü tek olarak satın alabileceğiniz gibi avantajlı setler halinde de alabiliyorsunuz.Sizin için aşağıya linkliyorum. Mutlaka inceleyin ve bir şans verin ürünlere,vazgeçilmeziniz olacağına eminim=)

Set 1

Set 2 

Set 3 



Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.

Seda

xoxo


Sosyal Medya'da Ben ;


Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP