Ozonlabs Bellatrix Bentonit İçerikli Güneş Losyonu

 Herkese selam ve de mutlu haftalar =)


Nasıl geçiyor günleriniz sevgili oje canavarı blog okuyucuları ? =)

Bugünün blog konuğu daha önce şurada tık tık  ürün incelemesini yaptığım Ozonlabs markasından geliyor.

Ozonlabs Bellatrix Bentonit İçerikli Güneş Losyonu









İçerik olarak yine  benim cilt bakım ürünlerinde sıklıkla tercih ettiğim  aktifler bulunan güneş losyonu Bentonit içeriği ile oldukça dikkat çekici.

Bentonit nedir biraz ondan bahsedelim:


Bentonit  yani Beyaz Volkanik Tüf,Bir tür volkanik kil olan Bentonit kil, içeriğindeki elektromanyetik negatif yük sayesinde bakteriyel ve toksik maddeleri güçlü bir şekilde tutarak vücut dışına atma özelliği bulunan ve bu özelliği sayesinde detoks için kullanılabilen bir kil türü. Eski yanardağların külü yani Sodyum Bentonit’ ten elde edilir ve maske,krem,diş macunu gibi kozmetik ürünlerde etken madde olarak kullanılabilmektedir. 


Bentonit ,içerdiği yararlı mineralleri cilde bırakır,cildi aydınlatıcı ve yumuşatıcı etkisi vardır.

Bellatrix Güneş Losyonu ,cilde nem ve parlaklık vermeyi hedeflerken,içeriğinde bulunan Allantoin ile güneş tanıkları ve erken yaşlanmaya karşı cilde kalkan oluşturuyor.


Yüz ve vücut için kullanıma uygun ürün losyon kıvamında emilimi güzel ve kokusu çok hoş,içindeki yağların kokusunu rahatlıkla alabiliyorsunuz.

Yağ demişken,haydi şimdi içindeki yağlara bir göz atalım:


Hindistan Cevizi Yağı ;

E Vitamini bakımından zengin olan yağ,güçlü bir cilt nemlendiricisi,bunun yanı sıra cilt lekelerini azaltmaya ve enfeksiyonlarını yok etmeye yardımcı bir yağ türüdür.


Aloe Vera Yağı;


Aloe Vera enn enn sevdiğim içeriklerden biri.Cilt nemlendirmede,akne ve sivilce sorunlarında,güneş yanıklarında sıklıkla tercih edilen bir etken madde.Güneş losyonunda olması beni sevindirdi.


Shea Butter (Shea Yağı) ;


Cildin doğal nem dengesini korumasında ve güneşin zararlı ultraviyole  ışınlarına karşı doğal bir koruyucudur. SPF değeri olan bir yağ olma özelliği taşıyor.


Susam Yağı;


Yine iyi bir nemlendirici,akne önleyici olan ve içeriğinde; A vitamini, B kompleks vitaminleri, E vitamini, bakır, çinko, magnezyum, kalsiyum ve fosfor bulunan yağ cildi nemlendirerek yumuşamasını sağlar.



Ozonlabs Bentonit İçerikli Güneş Losyonu'nu nasıl  kullandım?


Ben ürünü güneşe çıkmadan minimum 30 dk önce yüzüme uyguladım ve emilmesini bekledim.

Cildim Karma ve hassas.Hiçbir güneş ürünü cildimi bu kadar parlak ve bu kadar nemli göstermemişti şimdiye kadar ve ben bu özelliğini inanılmaz sevdim.Nemlendirici ekstra bir ürün uygulamama gerek olmadı.Günlük kullanıma uygun bir ürün.

Sivilce ya da alerjik herhangi bir reaksiyon ile karşılaşmadım.

Eğer denizde veya havuzda kullanacaksanız su ile temas sonrasında  yenilenmesi tavsiye ediliyor.

En güzel özelliklerinden biri de cildi bronzlaştırma sağlamadan nemlendirmesi,bronzlaşmayı gerçekten hiç  sevmiyorum  ve sağlıklı bulmuyorum,bu konuda çaba göstermiyorum da =)

Tüm cilt tipleri için uyumlu olan güneş losyonu 125 ml lik  kapaklı şişesinde ,hafifçe şişeye bastırarak yeterli miktarda ürün alabiliyorsunuz.


Bir diğer sevdiğim yanında da bahsedeyim,beyaz iz bırakmaması ve cilt tarafından güzelce emiliyor olması.

Hangimiz severiz ki yüzümüze sürdüğümüz kremin iki dakika sonra beyaz dalgalar halinde yüzümüzde gezmesini :)

Dağıttığımda görüntüsü şöyle;



Cildimi ışıl ışıl görüntüsünü ve sağlıklı nemli duruşunu ona borçluyum.

Gerçekten çok memnun kaldım kış boyunca keyifle kullanacağım.Unutmamak lazım kışın da güneş koruyucu kullanmak şart=)



Eğer siz de temiz içerikli ürünleri seviyor ve güneş ürünü arayışında iseniz şuradan ürünü inceleyebilir ve Ozonlabs ekibi ile iletişim kurabilir ürün/ürünlerle ilgili her türlü sorunuzu sorabilirsiniz.Çok tatlı ve çok ilgililer. ❤



Siz hiç Ozonlabs ürünü denediniz mi?

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.

Seda

xoxo


Sosyal Medya'da Ben ;

 

Yorumlar

  1. Güle güle kullan tatlım bende bu losyonu oldukça sevdim 🤗🤗

    YanıtlaSil
  2. Ben bronzlaşmayı çok sevsem de ten rengi sebebiyle haftalarca falan kalmam lazım güneş altında (: Bu tip hassasiyete önem veren ürünleri seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç bronzlaşmayı sevmiyorum zaten denesem de olmuyor yengeç oluyor sonum😅

      Sil
  3. Bronzlaşmayı sevmiyorum yakışmıyor bana ama lekelenmemek ve zarar görmemek için güneş losyonu kullanıyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP