8X4 Limited Edition Deodorant Serisi


Herkese selam=)
Bugün  blogda  son zamanlarda bayılarak kullandığım  8X4 Limited Edition Deodorant Serisi konuğum.





Gerek ambalajları gerekse kokularıyla bu sınırlı sayıda üretilen deodorantlara bayıldım =)

İlk olarak Dance Like a Flamingoya bakalım;

''Büyüleyici Ritimler''

Ambalajının üstündeki tatlı flamingo sabaha kadar beyaz kumlu plajda kimse izlemiyormuş gibi dans etmeyi çok seviyormuş =)

Notları kırmızı meyveler ve portakal olan bu güzel deodorant meyve kokuları severler için üretilmiş resmen :)


Dive Like a Mermaid


Gelelim bu tatlı deniz kızına,
Nilüfer,Lotus notlarıyla o kadar temiz o kadar hoş bir koku olmuş ki,ferah kokuları seviyorsanız tam size göre bir deodorant <3


Play Like a Cat

Tatlı bir kedicik=) 
Taze mandalina,vanilya notaları ile çok keyifli bir koku çıkmış ortaya.Eğer benim gibi  vanilya seviyorsanız  tam size göre =)

Dream Like a Unicorn

Unicorn Aşkı !
Bütün ambalajlar tatlı kabul ediyorum ama bu bir başka güzel olmamış mı?
Ylang ylang,sümbül ve bergamot kokunun notaları.Çiçeksi kokuları seviyorsanız tam size göre.



Ambalajları çok tatlı kokuları çok güzel dedik,peki ya içerik?


İçerisinde alüminyum yok bu da benim için koca bir artı güvenle kullanıyorum =)
Kalıcılık olarak da başarılı bulduğum deodorantlar bitmeden yenilerini almayı düşünüyorum.Keşke limited olmasalar :(
Siz denediniz mi bu cicileri ? =)
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Nerden aldiniz acaba😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis,Watsons,Rossmann gibi kişisel bakım marketlerinde bulabilirsiniz

      Sil
  2. Nerde satiliyor bunlar ce set halindemi

    YanıtlaSil
  3. Nerede satılıyor bunlar ve set halindemi satılıyor
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Set halinde değiller tekli halde satılıyor. Gratis,Watsons,Rossmann gibi kişisel bakım marketlerinde bulabilirsiniz

      Sil
  4. unicorn çok şeker görürsem bakacağım kokularına..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP