HC Face Armour 50 Spf 4 Etkili Günlük Koruyucu Güneş Kremi

 Herkese selam =) 

Nasılsınız görüşmeyeli?

Bugün çok sevdiğim bir cilt ürünü ile dönüş yapmak istedim.Havalar ısınıyor,doğa uyanıyor,bizim için de uyanma vakti olsun=)


HC  Face Armour 50 Spf 4 Etkili Günlük Koruyucu Güneş Kremi çok işlevli olması ve içeriği ile çok beğendiğim bir ürün oldu,sizlerle de tanıştırmak istedim.


HC  Face Armour 50 Spf 4 Etkili Günlük Koruyucu Güneş Kremi içeriğindeki   Arbutin ve Niacinamide etken maddeleri ile cilt lekeleri üzerinde etki sağlama ve koyu leke görünümünü azaltıp cilt tonunu eşitleme özelliklerine sahip,

Yüksek koruma özelliği  bulunan UVA ve UVB  filtresi sayesinde cildi hem güneşin zararlı etkilerinden hem de mavi ışığın yaymış olduğu zararlı ışınlardan koruyor.

Tüm bunların yanı sıra cildin nem ihtiyacını sağlıyor.
SPF 50+ bir krem koruması oldukça yüksek.
Ben makyaj altına uygulamayı çok seviyorum çünkü diğer güneş ürünlerinden bariz bir nem farkı  var, cildimi inanılmaz nemli gösteriyor çok güzel nemlendiriyor.

Sürdükten kısa süre sonra cilt tarafından hızla emiliyor,karma cildimde saniyeler içinde emilim sağladı.


Herhangi bir beyaz kalıntı vs. bırakmamasını,gün içinde cildimde kusma yapmamasını da çok sevdim.
A


Koluma sürdüğümde  bile asla beyazlık bırakmadığını ve cildimin nasıl nemli göründüğünü ve ışıl ışıl parladığını görüyorsunuz=)


Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun bir krem.Tek üründe 4 etki   birden daha ne olsun ben çok çok seviyorum=)

Ürünü nereden temin edebilirim derseniz  sizi şuraya tıktık alayım.

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo 

*Ürün objektif yorumlarımı içerir.


Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP