Puccini Lovely Night EDT

Herkese selam =)
Kışa çok yakıştırdığım bir parfüm incelemesi ile birlikteyiz.


Elime ilk ulaştığında kokusu o kadar tanıdık gelmişti ki  acaba neydi derken Lancome La Vie Est Belle ye muadil olduğunu fark ettim.

Kalıcılığı ben bir hayli şaşırttı,2-3 gün kokusu üzerimde kıyafetlerimde kalıyor resmen.


Çiçeksi-meyveli diye tabir edebileceğim parfüm,kışın daha çok kullanmayı tercih ettiğim bir koku.

Ortamlarda parfümün ne sorusunu sordurtan bu güzel parfüm indirimlerde çok uygun fiyatlı oluyor,deneyin derim =)
Notaları ise şöyle;
Üst notalarında gül, sedir ağacı, menekşe, yasemin. 

0rta notalarında bergamot, limon özü, frenk üzümü, ahududu, şeftali, nane özü ve portakal bulunuyor,
Temel notaları ise kehribar, vanilya ve misk

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Oo sedir ağacı ve yasemin varsa kesin güzeldir bu koku bakmalıyım, güle güle kullan kuzu.

    YanıtlaSil
  2. Vazgecemedigim tek parfüm ����

    YanıtlaSil
  3. Ben kullanmadım Puccini Lovely night EDT ,indirimde göz atayım. 2 gün koku üzerimden çıkmıyor demissin çok merak ettim.

    YanıtlaSil
  4. Ben notalarına bayıldım eminim çok etkileyicidir kokusu çok tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu zaman zaman ziyaret ediyorum. Çok güzel çalışmalarınız var. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim de daha dört aylık bir blogum var, bu konuda çok bilgi sahibi değilim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek ve yorum yapmak suretiyle desteklemenizi bekliyorum. Herkese iyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Bee Beauty Miss Violette EDP