Farmasi Natural Kil Maskesi


Herkese selam=)
Bugünkü konuğum Farmasiden geliyor =)




Farmasi Natural Kil Maskesi..

Benim cildim karma,haliyle T bölgemde yağlanma yoğun şekilde oluyor.Ben Farmasi Kil Maskesini sadece ihtiyaç duyduğum T bölgemde kullanmaya başladım.

İçeriğinde üzüm çekirdeği özü  bulunuyor.Cildin yağ dengesini düzenlerken ,gözenekleri temizleyip küçültmeyi vaad ediyor.

Başta söylediğim gibi ihtiyaç duyduğum bölgeye yani T bölgeme uygulayıp kurumasını bekliyorum.Kuruyunca ılık suyla temizliyor ve arkasından tonikle tampon hareketler eşliğinde uygulama yaptığım bölgeyi temizliyorum.
Ardından cilt tipime uygun nemlendiricimi sürmeyi ihmal etmiyorum =)



Maskenin kokusu çok güzel =)Kuruma hızı da 5/10 dk arası diyebilirim.T bölgemdeki yağlanmayı kontrol atına aldığını söyleyebilirim.

Eğer yağlı cilde sahipseniz tüm yüze uygulama yapabilirsiniz.

Tabiki kile karşı bir alerjiniz yoksa ;)
Kuru ciltler için uygun bir maske değil, kil maskesi pek önerilmiyor kuru ciltlerde,cildi daha çok kurutmaya meyilli çünkü.

Ben maskenin performansını sevdim ve bakım ritüelime dahil ettim kendisini.
Siz Farmasi maskelerini denediniz mi?
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Kil maskesini cok seviyorum haftada bir yapmaya özen gösteriyorum teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Kil maskelerini seviyorum. Buna da bir bakacağım.

    YanıtlaSil
  3. Farmasinin kayisili buram buram alkol kokan peelingden sonra biraz daha uzagim bu markaya. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazı ürünlerdeki alkol seviyesi haddinden fazla :((

      Sil
  4. Yanaklarım kuru olduğundan bana uymayacaktır, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP