Ürün Keşfi : The Body Shop Wild Argan Oil Serisi Body Butter

Herkese merhaba :)

Ve de mutlu haftalar...

The Body Shop tarafından 2014 yılını en göz alıcı koleksiyonu olarak nitelendirilen WİLD ARGAN OIL serisinden body butter günün konuğu..


Öncelikle body butter ı keşfetmeden size Argan Yağından biraz bahsedeyim :)

Argan ağacı,dünya üzerinde doğal olarak sadece Fas'ta bulunan Atlas dağının eteklerinde yetişir.
Fas'ın yerli kadınları tarafından el ile toplanıp titizlikle kırılan en iyi kalitedeki argan fındıkları özel olarak işlenerek argan yağına dönüştürülür..


Fas'ta bulunan Berber topluluğunun kadınları , nesiller boyu argan yağını geleneksel olarak hamamdaki güzellik ritüellerinde,Sahra çölünün hırçın rüzgarından ve yakıcı güneşinden korunmak için kullanmışlardır.. Argan içerisinde bulunan linoleic asit (omega 6 ) gibi zengin yağlı asitlerin ve doğal e vitaminin bulunması ona muhteşem besleyicilik katarken 'Yağların Kraliçesi ' ünvanını kazandırmıştır..

The Body Shop'un yerel adil ticarete verdiği önemden daha önce bahsetmiştim.. Argan yağı için de aynı şekilde yerel kadınlar tarafından oluşturulan Targenine girişimiyle ortak çalışmakta TBS. Yani aldığınız her TBS ürünüyle yerli kadınların ve ailelerinin geçimine katkı sağlamış oluyorsunuz =) 


The Body Shop Yabani Argan yağının etkisini yeni çıkardığı Wild Argan Oil Vücut Koleksiyonu ile bizlerle buluşturuyor..




Seride Body Butterın yanı sıra duş jeli,vücut yağı,peeling,vücut losyonu,masaj sabunu,dudak balmı,banyo köpüğü bulunmakta..


Bu yeni seriyle Body Shop Altın Işıltı Ritüeli dedikleri 'Evde kendi hamam keyfinizi yaratın ' sloganıyla oldukça iddialı =)





1.Adım ;Havaya Girin
2.Adım ;Temizlenin
3.Adım ;Nemlendirin
4.Adım ;Işıldayın !!

Gelelim Body Butter keşfime..


Kapağını açar açmaz yüzüme vuran o kokuyu size nasıl tarif edebilirim bilemiyorum... 




Anlatılmaz yaşanır sanırım.. 

Ben Body butter kokuları arasında çilek  ve Moringayı tek geçerdim..
Taa ki Wild Argan Oil Body Butter ı koklayana dek..

Size tavsiyem en yakınınızdaki The Body Shop mağazasına uğrayıp kokuyu içinize çekmeniz..


Body butterların vermiş olduğu nemlendirici bakım etkisini hepimiz biliyoruz. 

Yeni serinin body butter ı sizlere cilt parlaklığı ve daha fazla yumuşaklık vaad ediyor..

Evet cildim gerçekten ışıl ışıl parladı ve ufak bir parça uygulamama rağmen cildim yumuşacık  oldu ve misler gibi kalıcı koku gün boyunca benimle kaldı.. 
 Kıvamının koyu olması sizi yanıltabilir ama o kadar rahat emiliyor ki cilt tarafından..Gün boyu yumuşacık ve mis gibi kokan bir cilt ile geziyorsunuz =)

Eğer bu  böyleyse serideki diğer ürünleri varın siz düşünün :D Duş jeli ve peeling almayı düşünüyorum..Tabi body butter bitince kesinlikle yenisini alırım..

Serideki ürünler ve fiyatları ;
Body Butter 42.9 lira
The Radiant Oil 44.9 lira
Bubbling Bath 37.9 lira
Rough Scrub 39.9 lira
Body Lotion 32.9 lira
Shower Gel 19.9 lira
Massage Soap 19.9 lira
Miracle Solid Oil 29.9 lira
Solid Lips Oil 24.9 lira.

Ürünü gerçekten çok başarılı buldumm..

Size en yakın TBS mağazasına mutlaka uğrayın yeni seriyi yerinde görüp deneyin..
Kesinliklee koklayın bayılacaksınız :D

Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo







*Görsellerin bir kısmı TBS den  alıntıdır..

Yorumlar

  1. Sanırım TBS'nin en güzel body butter'ı bu :) Bende bloguma beklerim
    https://caganerkan.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP