Son Dönemde Yaptığım Alışverişler

 Herkese selam =)

Son dönemde yaptığım alışverişlerin yazısı ile geldim=)

Gratis-Watsons ve Rossmann'dan yaptığım alışverişleri anlatayım size=)

Aldığım fiyatları yazmayacağım çünkü fiyatlar anlık olarak değişim gösteriyor ne yazık ki tutabilene aşk olsun..

Gratis ile başlayalım;

1-Maruderm C Vitamini Serum:Cilt bakımında en sevdiğim aktiflerden biri c vitamini olunca gözüme sürekli sosyal medyada görünen Maruderm markasının Vitamin C serumunu indirimde görünce denemek istedim. Detaylı yazısı gelecek.

2-Beaulis Dark Berry Eyeliner:Bİliyorsunuz Bordo Eyeliner aşığı bir insanım,bir tane aldım ve çok beğendim.İndirimde görünce 2 tane daha alıp yedekledim.

3-Beaulis Smooth It  Köpük Yapıda Ruj Cherry Blossom: Köpük yapısını merak ettiğim için aldım ama rengine bayıldım dedim ki diğer renklerden de alayım,bir baktım 30 lira zammı geçirmişler :D 1 Günde hem de :S Ekstra bir indirim olursa diğer renkleri de alacağım.

4-Beaulis Kiss It Rujlar:En beğenilen 4 rengi aldım.Hot Sun ,Soft Kiss,Warming ve Ice Mocha renkleri.Tek fiyat kamapanyası ile 21 liraya aldım ama tabiki şimdi fiyatları artmış :(

5-LYKD Slim Mat Ruj: 518 Cherish Pink rengi Gratis onlineda hala 29 lira ,çok güzel bir bakın derim.


Gelelim Watsons'a;



6-Revolution  Caffeine-Hyaluronik Asit Göz Çevresi Serumu; O kadar çok övüldü ki inidirmde görünce bir şans vereyim dedim,birkaç kullanım sonrası neden övüldüğünü anlıyor insan :D
Çok başarılı detaylı yazısı gelecek.
7-Ziaja Sensitive Yıkama Jeli:O artık her indirimde aldığım eşsiz yüz yıkama jelim.Kolay kolay vazgeçmem kendisinden..
8-Collagen by Watsons Peeling:Yıllar  önce kullanıyordum,sonra bir ara bulamamaya başlamıştım,yeni ambalajıyla karşıma çıktı,umarım içeriği de değişmemiştir.
9-Ziaja C.B3 Serum:Yeni bir ürün,indirimde görünce denemek istedim.İçerik güzel bakalım sonuçları da güzel olacak mı? :)
10-Frudia Lipbalm :Klasik olanın narlı ve 3 etkili versiyonuymuş.Renk veriyor dediler, kışın sür çık iyi oluyor renkli lipbalmlar =) 

11- She Vec Hyaluronik Serum :Instagramda sıklıkla gördüğüm bir marka She Vec. Hyaluronik serumu oldukça uygun bir fiyata inmişti.Markadan deneyeceğim ilk ürün oldu.


Rossmann;



12-Isananın bu kapsülleri çok konuşulan ve beğenilen ürünler.Nemlendirici etkili olanı aldım.
13-Celenes Caffeine Göz Çevresi Serum/Celenes Energizing Detox Serum: İndirimde görünce yedekte dursun diyerek aldım.Celenes ürünlerini seviyorum,serumlarını ilk kez deneyeceğim.
14-Isana Saç Serumu:Isana serumları adeta kara borsaya düştüler sanki,bu versiyonunu 2 yıldır filan kullanıyorum ama bulmak gerçekten zor olunca bulduğum zaman stokta dursun diye alıyorum.


Ben bu yazıyı yazana hatta son cümlemi kurana kadar bile fiyatlara zam gelmiş olabilir,o nedenle kullandığım ürünleri özellikle cilt bakımına yönelikse düşünmeden alıp stoğa atıyorum.

Siz son dönemde neler aldınız?
Yorumlarda buluşalım :=)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

*    kişisel alışveriş deneyimimi içerir

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP