Ürün İncelemesi;Garnier AHA+BHA Cilt Kusurları Karşıtı Siyah Serum




Herkese selammmm=))

Nasılsınız?

Umarım herkes çok iyidir=)

Bugünkü blog konuğum Garnier'in oldukça popüler olan serumu Garnier AHA+BHA Cilt Kusurları Karşıtı Siyah Serum 

Sosyal medyada ve tv reklamlarında mutlaka denk gelmişsinizdir.



İçeriğine göz atacak olursak;


  • Kömür; cildi arındırmaya ve matlaştırmaya yardımcı olduğu bilinen doğal kaynaklı içeriktir. 



  • AHA(Alfa Hidroksi Asit), mat ve eşit olmayan cildi arındırmaya yardımcı olur. 


  • BHA (Beta Hidroksi Asit), cilt kusurlarının görünümünü azaltmayı sağlar. 


  • Niasinamid, cilde yatıştırıcı his sağlamaya yardımcı olduğu bilinmektedir.

  • %4 [NİASİNAMİD +AHA+BHA] ile zenginleştirilmiş ilk siyah serum,cilt kusurlarının görünümünü azaltır. 

Niasinamid,AHA ve BHA benim cilt bakımı rutinimde çok severek yer verdiğim içerikler, tek bir üründe birleşmiş olmaları bu seruma olan sevgimi 5 kat daha fazla arttırdı diyebilirim.


Öncelikle  yapısı çok güzel siyah olmasına rağmen ciltte hiçbir kalıntı bırakmıyor.
İlk uygulamadan itibaren cildime verdiği parlaklığa 
bayıldım.

 Akneye meyilli karma cildimde sivilce oluşumu yapmadı.Var olan sivilcelerimi de söndürdü diyebilirim. 

Siyah noktalar üzerinde de etkili bir ürün,düzenli kullanımda gerçekten etki sağlıyor.
Zaten bu tarz ürünler düzenli kullanımda fayda sağlıyor güzellerim.
Öyle ürünü alıp bir kez deneyip kenara atmak yok,o zaman tabi ki faydasını anlamazsınız=) 

Ürünle ilgili başka bir gözlemim ise cilt tonunu düzenlemesi.Lekelerimdeki ton açılmasını görünce hemen indirimde gidip bir tane daha yedekledim.


Daha önce AHA ve BHA içerikli ürün kullanmadıysanız ve cildiniz aşırı hassas ise bu tip asit içerikli serumları kullanmadan önce cildinizin bir bölümünde her ihtimale karşı test etmenizi tavsiye ederim=)



Tüm bunlar dışında ben ürünü sadece geceleri kullanıyorum ,malum asit içerikli ürünlerin gece uygulanması tavsiye ediliyor.

Sabah da mutlaka minimum SPF 50 bir güneş kremi kullanmak şarrt=)

Ben ürünü gerçekten çok sevdim.
Bittikçe alır mıyım alırım,ahh keşke şu fiyatlar da artık daha fazla yükselmese:(

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo
Sosyal Medya'da Ben ;

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP