NYX Epic Ink Liner Brown/Black


Herkese selam =)

Blogumun 1000. yazısı en sevdiğim eyelinerlar olan NYX Epic Ink Liner Brown/Black ile geldi=))

Evet tam 1000. yazı ,benim için özel bir yazı, özel bir marka ve özel ürünler ile olmalıydı.


 Kullanan herkesi kendine aşık eden,eyeliner çekemeyenlere bile rahatlıkla eyeliner uygulaması yaptıran NYX Epic  Ink Liner'ları birlikte inceleyelim.


Bende Brown(Kahverengi) ve Black(Siyah ) renkleri mevcut.



Fırça yapısı keçe değil bildiğimiz kıl fırça,fırçası sayesinde isteğiniz kalınlıkta-incelikte eyeliner uygulaması yapabiliyorsunuz.

Şimdiye kadar kullandığım en iyi eyeliner desem yeridir,saatlerce yerinde sabit kalan,gram akmayan,rengi bozulmayan,uygulanması kolay başka bir muadil bulamadım kendisine.
Black/siyah rengin uygulanmış hali bu şekilde.Simsiyah kusursuz bir eyeliner.


Brown/Kahverengi ise tam bir kahve,daha yumuşak bir görünüm sağlıyor,kahverengi eyelinerı bana sevdiren eyeliner bu oldu desem yeridir.=)Siyahtan daha çok kahverengi kullanır oldum artık.


Aldığı tüm övgüleri yüzde yüz hak eden,opaklığı,kalıcılığı,uygulanması kısacası her yönüyle 10 numara 5 yıldız ! 

Jilet gibi eyeliner çektiren bu ikiliyi ben çok çok seviyorum.
Artan fiyatlarına rağmen =(((


Siz Epic Ink Liner'larla tanıştınız mı?

Watsons mağazalarından ya da NYX onlinedan satın alabilirsiniz.

Herkese mutlu yıllar diliyorum,umarım 2023 hepimiz için mükemmel bir yıl olur 💕💕❤️❤️
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo




Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP