Loreal Elseve Amla Yağı Bukle Belirginleştirici Saç Bakım Kremi

 

Pişşşhhttt

Toplanın kıvırcık ve dalgalı saçlar :D

Size çok seveceğiniz bir ürünle geldim=)

Loreal  Elseve Amla Yağı Bukle Belirginleştirici Saç Bakım Kremi bugünün blog konuğu.



Dalgalı ve kıvırcık saçlara özel bukle belirginleştirici ve durulanmayan özellikteki bu minnoş krem benim favori saç bakım  ürünlerimden biri. 'Mucizevi Yağ Amla' ile  hem kolay tarama-şekillendirme hem elektriklenmeyi önleme ,hem de 48 saat boyunca belirgin bukleler sağlamayı vaad ediyor.
Duştan sonra ıslak saça uygulama yapmayı tercih ediyorum ben,ürünün aşırıya kaçmadan uygun miktarda saç uçlarına uygulayıp,ister elinizle isterseniz de ısı yardımıyla şekillendirip,elektriklenmemiş buklelerin keyfini çıkarabilirsiniz.Fazla miktarda uygulama yapmamanızı tavsiye ederim çünkü saçı ağırlaştırabilir.

Ürünün kokusu da diğer Elseve ürünleri gibi çok güzel ve saçta uzun süre kalıcı.


200 ML Boyutunda ve indirimlerde fiyatı oldukça uygun oluyor,eğer siz de benim gibi dalgalı kıvırcık zor şekil alan saçlara sahipseniz denemenizi tavsiye ederim.
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Sosyal Medya'da Ben ;

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP