Biobotanica Frambuaz Saç Toniği/Sirkesi

 Herkese selam =)

Bugün size son dönemin popüler ürünlerinden biri olan Biobotanica Saç Toniğinden bahsedeceğim.





Daha önce markanın diğer ürünlerini şurada tık tık incelemiştim =) 

Keratinine aşık olduğum doğrudur.

Girişte de belirttiğim gibi saç tonikleri son dönemin en popüler ürünleri arasında yer alıyor.Piyasanın en uygun fiyata sahip olanlarından biri Biobotanica Saç Toniği .


Saç Tonikleri Ne İşe Yarar?


Saç tonikleri saçları suyun kirecine karşı koruyup daha canlı,daha parlak ve daha yumuşak görünmesine yardımcı olur.Saçları kökten uca temizlerken nem veriyor ve kolay şekil almasını sağlıyor.


Biobotanica Saç Toniği içeriğinde bulunan D-Panthenol sayesinde besleyici ve nemlendirici özelliği ile saç tellerinde koruyucu bir tabaka oluşturuyor.


Frambuaz sirkesi saçları suyun kirecine karşı koruyor.

Saç derisinde oluşan kepeklenmeyi önlemeye yardımcı oluyor.

Saçların elektriklenmesini önlüyor.

Saç Tonikleri Nasıl Kullanılmalı?

Biobotanica Saç Toniğini şu şekilde kullanıyorum,


Duştan çıkmadan şampuanlanmış ve temiz saça kökten uca uygulayıp 2-3 dk kadar bekletiyorum.

Ardından ılık su ile duruluyorum.

En çok merak edilen sorulardan biri saçta sirke kokusu kalıyor mu? :)

Cevap veriyorum hayır =) Hiç sirke kokusu kalmıyor,aksine fresh bir frambuaz kokusu kalıyor asla aşırı bir koku kalmıyor.



Benim saçlarım özellikle son yaptığım saç açma işlemlerinden sonra aşırı matlaştı.

(Siyahtan küllü kumrala kendim çevirdim ,evde denemeyin :D)

Saçlarımı kuruttuktan sonra aynaya baktığımda gerçekten ışıl ışıl parlayışına hayran kaldım.

Elektriklenmeyi kontrol altına alması ve saça verdiği yumuşaklık çok güzel.


Silikon içermiyor olması da benim için ayrı bir artı. 

Hem uygun fiyatlı hem de güzel performanslı ürünlerle tanışmayı ve size önermeyi çok seviyorum=)


Ürünü incelemek isterseniz linkini buraya bırakıyorum.

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.

Seda

xoxo

Sosyal Medya'da Ben ;

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP