Son Dönem Alışverişlerim(Gratis/Watsons)

 Herkese selam =)) 

Nasılsınız? =)


Çok uzun zamandır alışveriş yazısı yazmadığımı fark ettim ve dönüş yazısı olarak son dönemde (Nisan-Mayıs-Haziran) yaptığım alışverişlerden bahsetmek istedim size =)


İlk olarak Gratis Alışverişim ile başlayayım;

Online alışverişe özel ikincisi 1 TL Kampanyası yaptılar ve ben Nascita fırçaları ikinci 1 TL olarak alma şansı buldum ve evet biraz gözüm dönmüş olabilir:D


Soldan sağa sayalım;

1-Nascita Pro Duo Fiber Pudra Fırçası

2-Nascita Pro Geniş Yapılı Far Karıştırma Fırçası


3-Nascita Pro Gölgelendirme Fırçası

4-Nascita Pro Açılı Eyeliner Fırçası

5-Nascita Pro Kapatıcı Fırçası

6-Nascita Pro Plus Effect Düz Yapılı Çok Amaçlı Yüz Fırçası

7-Nascita Pro Plus Mini Karıştırma Fırçası

8-Nascita Pro Backstage Eğimli Krem Kontür Fırçası


Ortalama olarak söylersek ikincisi 1 TL kampanyası ile iki adedi 30 küsür liraya(Sitede kendi indirimleri üzerinden düştü) tanesi 15-16 liraya gelmiş oldu,söz konusu fırça olunca ömürlük olduğu için ve Nascita kalitesi de tartışılmaz olduğundan hiç düşünmeden aldım hepsini:D


Gelelim Watsonsa;


Revolution ve I Heart Revolution ürünlerine özellikle paletlerine olan zaafımı bilirsiniz :D

Çok çok iyi indirim yakalayınca son 2 yılın en sağlam alışverişini yaptım.Malumunuz fiyatlar sürekli uçma eğiliminde.

Bu fiyatlara bu paletler asla kaçmazdı üzgünüm :D

Friends x Revolution  You Love Me Mini Eyeshadow Palette 






Revolution ve Friends dizisi işbirliğiyle süper bir koleksiyon çıkardı ve bu koleksiyonun şipşirin ambalajlı bu paletinin raf fiyatı 159,90 dı. 


Online sitede 39,90 a düştüğünü görür görmez sipariş verdim.Işıltılı-mat pressed pigment 9 renkten oluşan paletin renkleri gece gündüz makyajları için ideal ve pigmentasyonları çok başarılı.

Eğer mağazada denk gelirseniz mutlaka kapın :D


I Heart Revolution  Cranberries and Chocalate  Far Paleti



Uzun zamandır kadrajımda olan bir paletti =) Renkleri en çok tercih ettiğim tonlar ve pigmentasyonu da gerçekten çok başarılı.Böğürtlenli Çikolata severler renk skalası sizi kendine hayran bırakacak.

Kahveler,bordo,şarap kırmızısı,kestane,kumral,siyah,altın,nötr tonlar ve çikolata kahve ile sizi kendine aşık edeceğine eminim.

Yine online siteden sipariş verdim,

İndirimli fiyatı 59,90

I Heart Revolution Revo Pooches Palette

Yine uzun zamandır aklımda olan ve ambalaj tasarımına aşık olduğum bir palet =)

3 boyutlu kapak tasarımında birbirinden tatlı  4 köpek var.

18 renkten oluşan ve pressed pigment olan paletin pigmentasyonu olayyy =)

159,90 dan 89,90 a inmişti fiyatı mağazadan aldım ben,online sitede 79.90 a inmiş bunu görmek üzdü ama olsundu :D


I Heart Revolution The Nice List Shadow Palette/

I Heart Revolution The Naughty List Palette

Yılbaşı özel koleksiyonu olarak üretilmiş inanılmaz tatlı bir ambalaj tasarımına sahip ve birbirinden iyi pigmentasyonlu 18 fardan oluşan bu şahane paletleri almasam kesin içimde kalırdı :D

159,90 dan 59.90 a onlineda yakaladım ama bazı mağazalarda da olduğu duyumunu aldım.Bu fiyata kesinlikle kaçmaması gereken paletler.


Ve Instagramdan çok fazla dm aldığım dene diye tutturulan Lovely markasından 3 ürün aldım.

Essence markası ayarında ürünleri olan Polonya menşeili bir marka.

Lovely Liquid Camouflage Kapatıcı


Bu kapatıcısı pahalı markalara muadil gösteriliyor,fiyatı 49,90 ve stokta bulmak inanılmaz zor ben 2 numarasını aldım renk skalasında renk seçmek aşırı zor,dış ambalajı nedeniyle   hem içi görünmüyor hem de mağazada tester yok.

Online siteden stok bildirimi açarak ve yabancı bloglardan araştırma yaparak 2 numarasını seçtim.Detaylı blog yazısında anlatacağım =)


Lovely Kahverengi Mat Eyeliner;


Siyah eyelinerdan çok kahve eyeliner seviyorum ve normalde favorim NYX Epic Liner ancak fiyatı her gün artıyor en son 219 liraydı.Lovely'de kahverengi eyeliner görünce denemek istedim.Fiyatı da aşırı uygun, 

27.95TL


Lovely Collagen Wear Volume Maskara


Yine çok uygun fiyatlı ,hacim veren bir maskara,Drugstore maskaralar 200 liraya dayanınca 24.95 TL ye maskara görünce almadan edemedim valla:D Çok da güzel çıktı ,sarı-mavi ambalajlısını da geçtiğimiz aylarda alıp denedim beğenmiştim.


Benim son dönemde aldığım ürünler böyleydi.

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın=)

Seda 

xoxo


Sosyal Medya'da Ben ;

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP