Mayıs Bitenler -2022

 Herkese yenidenn selamm =))


Çok sevilen ve benim de yazmayı çok sevdiğim bir ''bitenler'' yazısı ile tekrar birlikteyiz.

Bakalım Mayıs ayında neler bitmiş =)



Hametol Cilt Bakım Kremi/Hametol Onarıcı Bakım Kremi:



Şurada tıktık detaylıca yazmış olduğum ve kaç tüp bitirdiğimi hatırlamadığım efsane krem.

Cilt bakım kremine göre bir tık daha yoğun yapılı ve nemlendirmesi çok daha üst seviyede bir krem.Özellikle çok yoğum kuruluk ve tahriş yaşadığınız bölgelere uygulandığında anında rahatlama etkisi sağlıyor,yenisi alındı ve açıldı bile=)


Cettua Oil Control Facial Mask;



Gratisten öylesine denemek amaçlı almıştım,Kore menşeili bir marka.Fazla yağı temizleyip hassas cildi yatıştırmayı vaad ediyor. Yoğun bir lavanta ve çay ağacı yağı kokusu alıyorsunuz ama rahatsız edici seviyede değil =) Cildime verdiği ferahlığı çok sevdim ilk fırsatta tekrar alacağım bir ürün diyebilirim fiyatı  8-9 TL civarında.


Rexona Invisible Black&White Deodorant;

Leke bırakmaması ve fresh kokusu ile sıklıkla satın aldığım ve çok sevdiğim deodorantlardan biri.Beyazlarda ve siyahlarda güvenle kullanabilirsiniz gerçekten leke bırakmıyor ve koruyuculuğu mükemmel..

Arifoğlu Avokado Yağı:

Avokado Yağını gerek saç bakımında gerekse cilt ve tırnak bakımımda kullandığım vazgeçilmez ürünüm desem yeridir,farklı markaların da yağlarını kullanıyorum ama Arifoğlu kalitesi tartışılmaz.

Detaylı yazısı gelecek =)

Garnier Ultra Kuru Roll On;

Garnier birçok üründe olduğu gibi, roll on konusunda da çok başarılı bulduğum markalardan biri.Ultra kuru çeşidi de hem ferah kokusu hem de üst koruma performansı ile bittikçe aldığım çeşitlerinden birisi.




Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jeli;


Hem çok uygun fiyatlı hem de birçok pahalı markanın ürününü döver :D Benim gibi hassas ,alerjik bir cilt tipine sahipseniz mutlaka şans vermeniz gereken bir temizleme jeli.Suya dayanıklı makyaj ürünleri üzerinde bile inanılmaz etkili,keşke 500 ml lik devasa boyunu da çıkarsalar =))


Bee Beauty Kova Burcu Deodorant;

Selam ben Kova :P 


O kadar seviyorum kiiii inanılmaz ferah, insanın içini açan bir kokusu var,odama,evin içine bile sürekli sıktığım için 15-20 tane bitirmişliğim vardır o kadar aşığım yani :D 

Hava grubuna ait bütün burçlar eminim çok sever yani Terazi ya da İkizler burcu iseniz sizde deneyin :D



NIP FAB Dragon Blood Hyaluronik Shot:

Başarılı bir hyaluronik asit serumu,bu formu sanırım artık ülkemize gelmiyor gelseydi kesinlikle yeniden alırdım.


Head &Shoulders Ekstra Hacim Şampuan ;


Mevsim geçişlerinde saç diplerim inanılmaz derecede kurumaya meyilli oluyor ve kepek problemim boy gösterebiliyor.Ve bu konuda Head&Shoulders kesinlikle işe yarıyor.Dönemsel olarak kullandığım ve çok sevdiğim bir şampuan,ayrıca hacim konusunda cidden çok başarılı.


Mix Up Saç Güçlendirici Şampuan :

Son dönemlerdeki keşfim diyebilirim,içeriği ilgimi çekmişti sülfat SLS paraben içermemesi  ve güçlendirme etkili olması sebebiyle bir şans vereyim dedim,iyi ki de şans vermişim,detaylı yazısını yazacağım  ,detaylarını yazıya saklayalım=)



Benim Mayıs ayı bitenlerim böyleydi,nasıl özlemişim buraları=)


Daha çok görüşmek üzere diyeyim o zaman ,bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın=)

Seda

xoxo


Sosyal Medya'da Ben ;

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP