Yves Rocher Mon Evidense EDP

 


Herkese selam =) 


Bugün konuğum ''Özgürlüğün kokusu'' olarak nitelendirilen Yves Rocher Mon Evidence EDP


Parfüm ve koku zaafım olduğunu 9 yıldır öğrendiniz artık =)Onlarca parfüm arasında eleme yapıp favorilerle yola devam ediyorum.Onlardan biri Mon Evidence EDP.


Bir parfüm adıyla bu kadar uyumlu olabilirdi.
Notaların birbirleriyle uyumu o kadar bütünleşmiş ki..
Mağazada ilk denediğimde bu nasıl  enerjik bir koku demiştim.
Notalara bakalım ,


*Mandalina  
*Isparta gülü
*Vanilya
* Paçuli 




Bildiğimiz Evidence kokusundan çok farklı,ilk sıktığınızda şekerli gibi hissettiren ama bekledikçe notaları açığa çıkan enerjisi yüksek,çekici bir  koku diye tarif edebilirim.
Ben daha çok mandalina-vanilya-paçuli kokusunu ağırlıklı olarak hissediyorum tenimde.
Gül notasını pek algılamıyorum  ama tabiki her tende farklı olacağını belirtmeden geçmeyelim.=)

Kalıcılık konusuna değinirsek,EDP formunda bir parfüm,kalıcılığı bende orta seviyede diyebilirim.Daha iyi olmasını beklerdim.
50 ml boyutunda ve şişe tasarımı da kendisi gibi çok tatlı =)

Özellikle hava grubu burçları çok sever diye düşünüyorum kokuyu ,
ne de olsa ''Özgürlüğün Kokusu'' :D
Bir Kova burcu olarak ben çok seviyorum=)


Fiyatları günümüz koşullarında uçmuş olsa da incelemek istersen şuraya tıktık ✌

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın=)
Seda
xoxo



Daha çok etkileşimde kalalım =)


Sosyal Medya'da Ben ;


Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP