Hızlı Tırnak Uzatma Yöntemi;Mixup Sulphur El -Ayak Bakım Yağı



Herkese selam =)
Bugün blog konuğum herkesin çok sevdiği,benim de yıllardır baş ucu ürünüm olan Mixup Sulphur  El -Ayak Bakım Yağı

 

Instagramdan takip ediyorsanız sık sık storylerde paylaştığımı hatırlarsınız=)
Gelin hep birlikte vaadleri neymiş bakalım;
*Tırnakları güçlendirmeye ve sağlıklı,uzamasına,
*Tırnak etlerini pürüzsüzleştirmeye, yumuşatmaya
*Ellerin ve tırnakların korunmasını,bakımını ve nemlendirmesini sağlamaya
*İçerdiği mentol sayesinde istenmeyen kokuları gidermeye yardımcı olur,


Yağ formda,vazelinimsi yapıda bir ürün,o nedenle gün içinde çok kullanıma uygun değil,geceleri yatmadan önce uyguluyorum ben.

İnanılmaz güzel nemlendiriyor, özellikle tırnak etleri üzerinde çok etkili,masaj yaparak uyguladığınızda nemi adeta hapsediyorsunuz ve tırnak etleri pürüzsüz oluyor(manikürlü ellerde)

Tırnak soyulmaları,tırnak yüzeyindeki deformasyonlar,tırnak kırılmaları üzerinde etkisi muazzam =)
Kokusunu linçleyenler de oluyor ama bence asla rahatsız edici bir kokusu yok,şekerli mentol kokusu diye tarif edebilirim kokusunu.
Pandemiden beri çok uzun tırnak kullanmayı tercih etmiyorum ama ne zaman hızlı tırnak uzatmak istesem her gece uygulayıp neredeyse 1 haftada farkı görebiliyorum.
Ojeli ya da ojesiz tırnaklara uygulama yapabilirsiniz ama bence manikür sonrası ojesiz tırnaklara uygulamak çok daha etkili.

56 gramlık kavanoz ambalajında ,kapak açıldıktan sonra 36 ay kullanım ömrü var ki zaten inanılmaz bereketli olan bir ürün ve az miktarda kullanmak bile yeterli oluyor,1 kutusu sizi bir seneden fazla idare eder rahatlıkla.
Ayaklarınızda da nem vermesi ve kötü kokuyu engellemek amaçlı kullanabilirsiniz.


Birçok satış kanalı var,Migros,kozmetik marketler ve Trendyol gibi..
Ben Trendyoldan kampanya dönemlerinde alıyorum genellikle.
Sizin için de tırnak bakım favorilerimin olduğu bir link bırakayım tıktık =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın:)

Seda

xoxo



Daha çok etkileşimde kalalım =)


Sosyal Medya'da Ben ;





Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP