Frudia Blueberry Dudak Balmı

 Selam güzeller=)

Bugün size şimdiye kadar kullandıklarım arasında gelmiş geçmiş en iyi lipbalm olan Frudia Blueberry Dudak Balmı'ndan bahsedececeğim.





Evet belki onlarca lipbalm denedim, en ucuzdan en yüksek fiyatlısına kadar.

Ama hem uygun fiyatlı hem de üst performans gösteren 3-4 lipbalm arasında kendisini zirveye yerleştiriyorum=)


Frudia Blueberry lipbalm ,ballı yaban mersini reçeli konseptindeki şirinlik abidesi kavanoz ambalajında 10 ml boyutunda .


Ya şu Kore ürünlerinin ambalajları beni benden alıyor aşırı tatlılar=)

Başlangıçta biraz ufak gibi görünse de boyutu gayet ideal uzun süre kullanım için uygun. 


Çok az miktarda bile uygulamak yeterli oluyor nemlendirmesi üst seviyede bir lipbalm.

Açıklamasında;'Çatlamış kuru dudaklar üzerinde bal suyu bariyeri oluşturarak onları yumuşak bir şekilde pul pul döker ve dudakları yağlamadan nemlendirir 'denilmiş.

Aynen söylediğini yapıyor.=)

Kokusu o kadar güzel ki yememek için kendimi çok zor tutuyorum:.

Lipbalmı da yemezsin be Sedoş dediğinizi duyar gibiyim ama gerçekten yenesi yani:D

Özellikle gece yatmadan sürüyorum sabah uyandığımda dudaklar yumuşacık nem doymuş mis gibi oluyor.


Gün içerisinde özellikle Ankara'nın soğuk kuru havasında da ihtiyaç hissettikçe uyguluyorum.



Daha iyisini bulana kadar kesinlikle en iyisi bu.


İndirimsiz 39,95 olan lipbalm indirimde 24 liraya kadar düşüyor.


Eğer indirimde yakalarsanız (stoğu ışık hızında biten bir ürün) kesinlikle  denemenizi tavsiye ederim=)

Frudia ürünleri Watsonslarda satışta.

Mağazada bulamayıp,online almak isterseniz şuradan tıktık


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın:)

Seda

xoxo



Daha çok etkileşimde kalalım =)


Sosyal Medya'da Ben ;


Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP