Kiko Color Fever Far Paleti 101

 Herkese selam =)

Bugün konuğum çok sevdiğim bir marka olan Kiko'nun Color Fever 101 numaralı mini far paleti.

Çok güzel ürünlerinin olduğunu biliyordum, marka ülkemize geldiğinde ve Ankara'ya iki mağaza açtığında  aşırı mutlu olmuştum =)

Farlarının dokusu yapısı gerçekten şahane olan Kiko İtalyanın en sevilen markalarından biri.


Her bir rengin pigmentasyonu ayrı güzel,kuru ya da ıslak kullanım için uygun farlar.


Bir ara mürdüm-mor-pembe farlara  acayip kafayı takmıştım ama çok büyük bir palet alıp da bir kenarda unutmak istemiyordum,tam da o sırada Kiko mağazasında bu mini paletle karşılaştım =)

Gözlerimden kalpler çıktı adeta.💗💗


En açıktan koyuya doğru inceleyelim o zaman !

En açık rengi mükemmel bir aydınlatıcı,bej tonlu hafif de pembelik içeriyor ve ister göz pınarı ister kaş altı isterseniz benim gibi arada bir de yüz aydınlatıcısı olarak kullanabilirsiniz.💜

Çok patlamayan bir pigment ayarı var ,ıslak duruşu harika gerçekten bayılıyorum.


İkinci renk çok tatlı bir pembe,çok hafif de somonluk barındırıyor ve ben onu sür çık far yapmaya bayılıyorum.Sadece far ve bol maskara günü kurtarmamda yardımcı oluyor.Palette dibini gördüğüm ilk renk olma özelliğine sahip kendisi.=)


Pigmentasyonu ve kalıcılığı oldukça iyi bir renk.


Üçüncü renk mürdüm aşkımı arşa çıkaran ve paleti almamda payı büyük olan renk.Muhteşem bir mürdüm ve geçiş rengi olarak elimin sürekli gittiği bir ton.

En sonuncu renk ise yine mürdüm tonda ama oldukça koyu ,kirpik diplerine uygulayınca hoş bir derinlik katıyor göz makyajıma.


Gelelim bu paletle yapmış olduğum bir makyaj örneğine;

Eğer hala bu tonlarda satışı mevcut ise kesinlikle kaçırmayın özellikle indirimlerde fiyatı inanılmaz oluyor ❤

Siz nasıl buldunuz?

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın=)

Seda


 Daha çok iletişimde kalalım isterseniz ;

Sosyal Medya'da Ben ;



Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP