Bade Natural Saf Defans Limon Otu Vücut Spreyi

 Herkese merhaba =)

Bugünkü blog konuğum Bade Natural Saf Defans Limon Otu Vücut Spreyi.

Markanın ilk denediğim ürünü olmakla beraber %100 Doğal içeriğe sahip ve katkısız /vegan bir ürün olma özelliği taşıyor.Hayvanlar üzerinde test edilmeyen bir Türk markası  Bade Natural.


Ürün %100 Doğal içeriğe sahip  demiştim,gelin şimdi içinde neler neler var bir bakalım;

Limon Otu ;Limon Otu  Akdeniz ikliminde yetişen  bir bitki ve yaz aylarında böcek sokmaları  için alternatif olarak kullanılan bir bitki.

Okaliptüs;Okaliptüs ağacından elde edilen doğal uçucu yağ,yara, kesik, böcek ısırıklarında okaliptüs yağı iyileştirici etkiye sahiptir.






Nane Yağı;Doğal ağrı kesici ve kaşıntı gidericidir.

Paçuli;Asya'ya özgü aromatik bir bitki.Antienflamatuar, antifungal, sıkılaştırıcı, yara iyileştiricidir.


Sedir Ağacı;Böcek ısırıkları, cilde temas rahatsızlıkları veya sorunlu cilt koşulları gibi hafif iltihaplanmayı azaltabilecek anti-inflamatuar bir ajandır

Lavanta Suyu;Ciltte rahatlatıcı etki sağlar.

Papatya Suyu;Cildi nemlendirir.




Yukarıda saydığım yağların her biri uçucu özellikte ve farklı yağlarla karıştırılıp seyreltilerek uygulanabilir yağlar.

Her biri keskin kokuya sahip ve bu yönüyle yazın bizi deli eden böcek ve sinek ısırıkları/sokmalarına karşı ciltte adeta kalkan oluşturuyor ve engelliyor.

Ben bu konuda çok şikayetçiyim her yaz sinek böcek sokmaları beni gerçekten zor durumda bırakıyor:( 

Spreyin gerçekten ferah,doğal ve huzur veren bir kokusu var.Özellikle açık havaya çıkarken kol ve bacaklarıma,hatta kıyafetimin ve çevremdeki eşyaların üzerine sıkarak kullandım ben.

Gerçekten işe yarıyor,sinek ve böcek uzaklaştırmada çok başarılı.

Bulunduğunuz odalara ve ortamlara da sıkabiliyor oluşunuz sizi ve yakınlarınızı olası saldırılardan koruyor ve en güzeli çocuklarda da kullanabiliyorsunuz çünkü başta belirttiğim gibi içeriği doğal ❤👄


Saf Defans Limon Otu Vücut Spreyi gerçekten çok işime yaradı,balkonda otururken bile yanımdan ayırmıyorum iki pıs ile sineklere böceklere kalkan =)

Yaz mevsiminde yanımdan ayırmayacağım bir ürün olacağı kesinleşti.=)


Siz bu tarz bir ürün denediniz mi?

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.

Seda

xoxo

Sosyal Medya'da Ben ;


Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP