Pastel Show By Pastel Likit Mat Ruj Serisi

 Herkese selam =)
Bugün rengarenk bir yazı ile geldim=)

Pastelin yeni ruj serisi 8 renk seçeneği ile karşınızda efendim=)
-Nude tonlardan iddialı tonlara uzanan renk skalası,
-Mat likit formu,
-8 saate kadar kalıcı,
-Kuruluk hissi yaratmaz,
-Hafif yapılı,
Paraben/gluten içermez,
-Vegan
-Hayvanlar üzerinde test edilmemiş
-Helal sertifikalı


Özel aplikatörü sayesinde dudak hatlarını rahatlıkla belirginleştirip kolay uygulama sağlayabiliyorsunuz.


Ben renk skalasına aşık oldum resmen.
Nude tonlarla başlayıp canlı iddialı renklerle biten 8 ruj seçeneği var.

Soldan sağa,601-602-603-604





Bakalım bende duruşları nasıl ;


601-602


601 pembe-şeftali 602 açık kahve tonunda.





603-604


603 Kızıl kahve 604 Kiremit tonunda


Diğer 4 rengimiz biraz daha canlı ve iddialı,


Soldan sağa 605-606-607-608






Bendeki duruşlarına bakalım;

605-606


605 tatlı bir pembe,606 biraz mora çalan hoş bir pembe



607-608




607 çok çok canlı bir kırmızı 608 çok canlı bir fuşya pembe.


Kalıcılıkları gerçekten iyi ,fırçalarını çok çok sevdim,o kadar rahat sürülüyor ki.
Dudaklarımı kurutmadı,varlığı yokluğu belli değil derler ya işte dudakta bana verdiği his aynı böyle =)
Şimdi bana diyeceksiniz serideki favori rengin ne Seda? :D
Her biri çok çok güzel tonlar bana en uzak renk 608 :)
601-604-605-606 kendime en çok yakıştırdığım ve elimden düşmeyecek renkler oldu.

Koleksiyonu incelemek ve bende birkaç renk edineyim diyorsanız  şuraya tıktık =)


Genel olarak vaatlerini yerine getiren başarılı bir seri olmuş,10 üzerinden  10 puan verdim gitti=)
Peki siz en çok hangi renklerini sevdiniz?
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
xoxo
Seda




Sosyal Medya'da Ben ;

Yorumlar

  1. Mat rujlardan ne kadar bu ara çok hazetmesem de madem yok gibi, aklımda olsun! Niyeyse ben bu ara canlı renklere taktığım için 607 gözüme pek bir şeker göründü! Güle güle kullan Seda'cım ,sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Başakcım:)) Aslında 607 yi de çok sevdim ama sanırım bu ara elim daha natural tonlara gider oldu :D

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP