Nascita Confetti Collection Fırça Serisi

Herkese selam=)



Size şahane bir Fırça Serisi yazısı ile geldim.
Gerek tasarım(tasarım şeylere olan düşkünlüğümü bilirsiniz) gerekse ürün performansı olarak bütün bir serisine aşık olduğum  Nascita Confetti Collection Fırça Serisi karşınızda.




Seride 1 tanesi seyahat boy set olmak üzere 7 adet ürün bulunuyor.
Ben set olana benzer ürünüm olduğu  için set dışında olan hepsini edindim.



Oval Fondöten Fırçası

Açılı Allık ve Bronzer Fırçası

Açılı Allık ve Aydınlatıcı Fırçası

Açılı Far Fırçası

Far Karıştırma Fırçası
Pudra Fırçası 



Oval Fondöten Fırçası;



Kaşık fırça olarak nitelendirdiğimiz,oval formu sayesinde ister fondöten,ister BB krem,isterseniz de stick ürünleri rahatlıkla uygulayabilirsiniz.





Kullanımı çok rahat ve gerçekten ürünü uyguladığınızda çok doğal görümün elde ediyorsunuz,ürünü homojen şekilde dağıtıyor.


Açılı Allık ve Bronzer Fırçası;




Siz ona allık bronzer fırçası dediklerin bakmayın, çok işlevli bir fırça,likit ve krem ürünleri de rahatlıkla uygulayabilirsiniz.



Kıl yapısı gereği çok amaçlı kullanıma uygun harika bir fırça:)

Açılı Allık ve Aydınlatıcı Fırçası;




Hem allık hem aydınlatıcı uygulamak için tasarlanmış , açılı bir fırça.Ben pudra ve bronzer için de kullanıyorum:)

Açılı Far Fırçası;







Koleksiyonun far uygulaması için tasarlanmış, açılı şekliyle rahatlıkla gölgelendirme hatta karıştırma yapabileceğiniz güzel bir fırçası.Başta şekli size biraz değişik gelebilir ama kullandıkça bayılacaksınız;)




        Far Karıştırma Fırçası;

 Yine koleksiyonun far uygulaması için tasarlanmış ucu oval şekilli bir karıştırma fırçası,farı homojen şekilde dağıtıp birbirine karıştırmada çok başarılı gerçekten.





Ben aydınlatıcı uygulaması için de kullanıyorum.

                                 
                                                              Pudra Fırçası;
Koleksiyondaki diğer ten grubu fırçalarından biri de oval şekilli pudra fırçası ,yine çok amaçlı bir ürün,pudra/allık/aydınlatıcı/bronzer uygulamak için ideal bir fırça.




Her bir fırçanın çok işlevli  olması süper olmuş bence.Gerek tasarımları,gerek sağlamlıkları gerekse performansları açısından çok severek kullandığım ve 
seri olarak gözüm kapalı tavsiye edeceğim fırçalar.


Siz nasıl buldunuz? -_-


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Sosyal Medya'da Ben ;








Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP