NYX Ultimate Shadow Palette -Brights

Herkese selam =)

Bugün biraz sınırlarımın dışına çıktığım çok tereddüt

ederek acaba gerçekten kullanabilir miyim diyerek satın aldığım ama bana tüm tabularımı yıktıran bir far paleti, NYX Ultimate Shadow Palette -Brights ile birlikteyiz :D

Biliyorsunuz beni,çok renkli makyaj yapmam ,genellikle toprak tonları ve doğal tonlar kullanırım,ama şimdilerde özellikle havalar ısındıkça gerek Instagramda gerekse burada renkli makyaj paylaşımları göreceksiniz gibi :)

Birbirinden iddialı ve canlı 16 renkten oluşan ve pigmentasyon olarak da gerçekten çok başarılı olan paleti birlikte inceleyelim:))



Kırmızılar,turuncular,morlar ,pembeler,maviler ,yeşiller,sarılar yok yok bu palette..


Yaz makyajlarına damga vuracak,pigmentasyonu tavan bu minnoş palet gerçekten benden tam not aldı.

Özellikle sarı kırmızı tonları çok fazla kullanacağımdan şüpheniz olmasın :D (Şair burda Galatasaraylı olduğunu belli ediyor )
Pembe tonları çok tercih etmesem de bu yaz denemekten çekinmeyeceğim çok albenili duruyorlar.

Mavi tonları kalp ben=)
Çok sevdiğim o sözü de şuraya not düşeyim,''Siyah kadar yalnız ,mavi kadar sonsuz..'' ❤❤

Sarılar ve yeşiller de capcanlı,bahar gibi..

Renklerin güzelliğine,canlılığına bakar mısınız? =)

Palette gördüğünüz renkler birebir gözlerinizde, beni bile çizgimden çıkaran bu paleti indirimde gördüğünüz anda kapın, NYX yapmış yapacağını =)


Nereden temin edebilirim derseniz Watsons mağazaları ve NYX online satış sitesine ışınlanın  =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.❤❤
Seda
xoxo

Sosyal Medya'da Ben ;
Instagram
Twitter


Yorumlar

  1. Valla çok hoşuma gidiyor böyle paletler, çok seviyorum. Eskiden olsa hemen almıştım; her gün ayrı renk takılıyordum. Şimdi artık pek vaktim olmuyor sabah erken çıkarken ama böyle renklerle makyaj yapmak çok keyifli oluyor özledim. Yazı için teşekkürler. Bende bloğuma da, kanalıma da beklerim ^^ Yura Kaori

    https://sanatinsaklisirlari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Yaza da uygun harika bir palet insanın içi bile kıpır kıpır oluyor😍 bende de kahve tonlarından olanı var

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP