#İkizlerinMakyaji2019 Etkinliği Sponsorları


Herkese selam =) 
Bugün size #ikizlerinmakyaji2019 etkinliği sponsorlarından bahsedeceğim =)


Gül kokusu sardı buraları=) @otacibitkisel Gül kürü serisinden iki ürün  %100 doğal Gül Suyu, Gül Kürü Makyaj Temizleme Suyu ve Argan El -Tırnak Bakım Kremi ile etkinliğe destek olmuşlar ❤



Veeee @realtechniquestr ❤❤❤❤❤❤❤

Kocaman bir paket yollamış her birimize ,gözlerimden kalplar çıktı ,gözlerinden kalp çıkan emoji var ya işte o benim :D

Lush Lush Takma Kirpikler❤

Real Techniques ve Ecotools fırça setleri ❤
Ecotools Göz Makyaj Fırça Seti ve Yüz Temizleme Fırçası❤❤

@splatturkiye diş macunlarını çok severimmm=)Black Lotus macun %98.3 doğal içeriği ile güvenle kullanabileceğiniz bir diş macunu .




@m_asam_turkiye  M.Asam Perfect Lift  sadece 90 saniyede pürüzsüz gençleşmiş ve mat bir cilt görünümü sağlıyormuş ,deneyip detaylıca blogda yer vereceğim.

Ağız sağlığı için çok önemli olan bir ürün @misiptr Diş ipi kolay kullanımı ile çok pratik =)




@innoactive benim gibi kuru cilt problemi yaşayanlar için süper bir ürün yapmış.Vücut losyonu yorumlarım blogda olacak!



Ürünlerine bayıldığım @hccare ailesi en sevdiğim saç maskesi ve göz makyaj temizleyiciyi göndermiş❤


JeomedTTO  çeşitli ürünleri ile etkinlikte bizimleydi. Göz şampuanlarına bayıldığım doğrudur.Şimdi farklı ürünlerini deneme vakti.



Olmazsa olmaz Revox Türkiye ❤ Yeni şampuanlarını kullanmak için sabırsızım .

Eğer benim gibi sürekli şarj kablosu parçalıyorsanız size muhteşem bir ürün tavsiyesi. Sirazu bu prblemi çözmüş kablo koruyucu ile.






@vissmateturkiye Silikonlu Temizleyicisi gerçekten çok güzel ,fırın ve ocak temizleyiciyi de ilk defa deneyeceğim.


Yelss Aksesuar bize birbirinden cici taçlar hazırlamış,ben kendiminkine bayıldım,çok cici =))




Bütün sponsorlara ve Sevgili Nihal'e bir kez daha teşekkür ediyor ve detaylı ürün yorumları çok yakında burada diyorum
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Güle güle kullan canim etkinliğime güzellik kattin ne zamandir görüsememiştik özlemişim ben teşekkür ederim asil geldiğin için ❤

    YanıtlaSil
  2. Nihalimin etkinliği çok güzel olmuş ama güzel günlerde kullanasın canımcık.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir etkinlik olmuş güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP