#İkizlerinMakyajı2019 Kadınlar Günü Etkinliği Bölüm 1 :)

Selam!

İş güç koşturmaca derken buraları fena boşladım farkındayım:((


Geri dönüşler güzeldir ,özledim çok özledim yazmayı,paylaşmayı,anlatmayı..
Baharda gelen geri dönüşleri pek bir severim.Merhaba Mart,merhaba baharın ayak sesleri ve yeniden merhaba oje canavarı severler =)
8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Gününüz kutlu olsun ❤❤

@betulpolatfotograf

Geri dönüşüm sevgili @ikizlerinmakyaji  Nihal'in 8 Mart Dünya Kadınlar Günü etkinliği ile olsun istedim =)



@betulpolatfotograf
 Etkinlik mekanı olarak Batıkentteki Süvari Kahvesini seçmiş Nihal,ortamımız çok güzel ve ferahtı =)

@betulpolatfotograf

Yemek ve sohbet faslından sonra, konuk firmaları dinledik sırayla biraz onlardan bahsedeyim;

@betulpolatfotograf


 Jeunesse firmasından İlker Bey ,firmanın geniş ürün skalasından ,ürün özelliklerinden ve faydalarından bahsetti.

@betulpolatfotograf

Hyalo4 firmasından  Emine hanım ,doku onarıcı özelliği olan ve içinde Hyaluronik Asit bulunan ,geri dönüşlerin çok iyi olduğunu belirttiği kremden bahsetti.


@betulpolatfotograf

Innoactive firmasından Yeliz Hanım bizimleydi.Birbirinden çeşitli ürün skalasına sahip olan firma cilt bakımı,saç bakımı ve tırnak bakımı üzerine ürünleri mevcut.
 @betulpolatfotograf


Ve tabiki Revox Türkiye olamadan etkinlik olmaz=)
Sevgili Gamze hanım da etkinlikte bizimleydi.
Yeni  Biotin Collagen şampuanı denemek için sabırsızlanıyorum =)









Etkinliğe destek veren tüm sponsorların olduğu yazı ayrı bir postta olacak=)


Bu güzel etkinlik için sevgili Nihale teşekkür ediyor ve bir sonraki yazıda görüşmek üzere diyorum =)Emeğine sağlık Nihalcim!



 Nihalcimm=)

Ben ve canımm Buketim (incetopuklublog)

@betulpolatfotograf  etkinliğe fotoğraflarıyla renk kattı =)



Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo


Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP