Farmasi CC Krem-Light To Medium


Herkese selam =)
Bugün konuğum çok sevdiğim Farmasi CC Krem

BB Krem/CC Krem günümüzde pek çok marka tarafından satışa sunulan ve oldukça talep gören ürünler.
Farmasi CC Kremi yaklaşık 1 aydır kullanıyorum.


Öncelikle CC Krem ne işe yarar ondan bahsedeyim;
CC ; Color Corrector yani cilt tonu eşitleme görevi üstlenen ,cilt sorunları, kızarıklıklar ve güneş lekeleri gibi fondötenle nötrleyemediğimiz kusurları nötrleme görevi gören kozmetik ürünlere CC krem diyoruz .=)
Yapı olarak BB kremden daha hafif ve cildi daha nemli/ışıltılı gösteren CC Krem,tek başına bile güzel performans gösterebiliyor.

Çeşitli vitaminler ve mineraller içeren,aynı zamanda SPF yani güneş koruma özelliği olan CC Kremler bence iyi ki hayatımıza girmiş.



Bendeki rengi Light To Medium(Açıktan Ortaya). Açık tenden orta tene kullanılabilir bir ton.
Bir de buğday esmer tenler için Medium To Dark seçeneği var.

Yüze uyguladıktan sonra ürün ciltle bütünleşip,cildin renk tonunu eşitliyor ve rengi cilt ile bütünleşiyor.Cilt  daha nemli ,ışıltılı,kusurlardan arınmış görünüyor.Nem seviyesini de çok sevdim ben.
Fotoğrafta filtre yok,yüzümde ise Farmasi CC Krem var sadece.,Doğal duruşuna gerçekten bayıldım.

Bittikçe kesinlikle tekrar tekrar alacağım bir ürün.Ben çok beğendim. 


Siz Farmasi CC Kremi kullandınız mı?Bence mutlaka bir şans vermelisiniz =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.,
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. En en sevdiğim ürünlerimden biri. Cildim kuru olduğu için son zamanlarda fazla kullanmadım ama çok severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP