L'Rouge Deo Spray

Herkese selam =)

Yeni konuğum L'Rouge  Ter Kokusuna Karşı Etkili Deo Spray



İçerik  olarak piyasadaki birçok ürüne göre gayet temiz ve performans olarak başarılı olan sprey benim vazgeçilmezlerim arasında yer aldı.Üçüncü şişeeyi açmışken artık yazma vaktim geldi de geçiyor dedim =)
Çok takıntılı olduğum bir konu o , yüzden biraz veryansın edeceğim sanırım :D
Ya bir insan kadın ya da erkek fark etmeksizin kişisel bakımına önem vermeli,güzel kokmalı ,toplu taşıma araçlarına oksijen maskesi filan talep edeceğim neredeyse!
İnsanın karşısındaki insana saygısını bir kenara bırakalım ,insanın kendine saygısı olması lazım diye düşünüyorum.
Tamam erkekler bu konuda daha umursamaz belki ama ya kadınlar ?
Günümüzde terlemeyi engellemeksizin ter kokusuna karşı bu kadar çok ürün (Hem de alüminyumsuz) geliştirilmişken neden hala böyle bu durum anlayamıyorum. 
Yahu deodorant yoksa  su ve sabun ikilisi var!

Neyse ürüne geri dönelim :D


İçerik olarak güzel olduğunu söylemiştim,Alüminyum Klorür, Alüminyum Zirconium, Paraben ve türevleri, boya ve gaz içermiyor.
O kadar hoş bir kokusu var ki,pudra kokuyor mis gibi.
Sprey formda olduğu için uygulamak çok pratik.

En önemlisi terlemeyi engellemeden ter kokusunu önlüyor olması,yani ter bezlerinizi tıkamıyor,terliyorsunuz ama kötü koku oluşumunu engelliyor ürün.Çabucak kuruyor ve yapış yapış his bırakmıyor.

Gerçekten performans olarak çok beğendim,gün boyu buram buram kokusunu alıyorsunuz,temiz kokuyorsunuz daha ne olsun !
L'Rouge Deo Spray  bence şans verilmeyi hak eden bir ürün.

İlk tanışmam #ikizlerinmakyajı2017 etkinliğinde oldu ve sonrasında tekrar tekrar satın aldım.

İçeriği temiz ve etkili bu ürüne sizde bir şans verin derim  =)
Ve lütfen güzel kokmaya devam edin ❤❤

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP