Insight Kuru Saçlar Besleyici Şampuan/Besleyici Bakım Kremi


Herkese selam =)

Yeni konuğum içeriği ve performansı ile benden tam not alan 
Insight Kuru Saçlar Besleyici Şampuan/Besleyici Bakım Kremi

Insight ürünleri Organik Saç Bakım ürünleri.%100 İtalya yapımı ürünler laboratuardan tüketiciye ulaşana kadar garanti altındalar.


Şampuan ;

Hindistan Cevizi Yağı,İllipe Yağı,Tatlı Badem Yağı ,Organik Yulaf Özleri ile zenginleştirilmiş içeriğe sahip bir şampuan.
SLS,SLES,Silikon,Paraben,Renklendirici,Mineral Yağ içermiyor.

Alerjen olmayan koku maddeleri kullanılmış.Ağırlıklı olarak Hindistan Cevizi koktuğunu söyleyebilirim.


Öncelikle pompalı şişesine bayıldığımı söylemeden geçmeyeceğim.Kullanım kolaylığı sağlanmış,istediğiniz miktarda ürün alabiliyorsunuz.
Şimdiye kadar kullandığım onca marka ve onca şampuan arasında saçlarımı gerçekten neme doyuran,yumuşacık yapan bir şampuan oldu,'' en iyi şampuan'' ödülünü ona versem yeridir.Kuru saçları derinlemesine nemlendiriyor gerçekten.
Mis gibi kokması,saçlara verdiği parlaklık,temizlik hissi de cabası.Ben bu şampuanı çok sevdim :=)





Saç Kremi;

Şampuanda olan içerik kremde de mevcut.
Yine misler gibi Hindistan Cevizi Yağı kokuyor.Ben tüm saç kremleri için şu şekilde bir uygulama yapıyorum.
Saça uygulayıp en az 5 dk saçta kalmasını sağlıyorum ki, iyice içine işlesin.

Saçları fazlasıyla yumuşatıp adeta ışıl ışıl parlamalarını sağlayan,nemlendiren bir saç kremi.


Her iki ürünü de içerik ve performans açısından çok başarılı buldum ve kesinlikle tekrar tekrar satın alabileceğim ürünler arasında girmeyi başardılar.
Siz Insight ürünleri ile tanıştınız mı?

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. ilk defa sen de okudum canım hindistan cevizi çok severim :)

    YanıtlaSil
  2. nereden satın alabiliriz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayi kuaförlerden ve bazı internet sitelerinden temin edebilirsiniz =)

      Sil
  3. Mutlaka deneyeceğim bu ürünü :) Takipteyim, ben de bloguma beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP