Gratis Bayram İndirimi Alışverişim



Herkese selam :)

 Malumunuz Gratis Bayram indirimi başladı ve ben indirimin ilk günü  fırsatı değerlendireyim diyerek Gratise gittim =)

Neler aldım bakalım;
1-Garnier Boya; 5,75 e inmişti.Denizde saç rengim bayağı açıldı belki geri koyulaştırmak isterim diye düşünerek aldım gitti.
 2-Gilette Traş Jeli:Babam için aldım.=)Fiyatı oldukça avantajlıydı ikili olarak 9.90 TL ye aldım.
3-Max Factor Maskara;Son zamanlarda çok gördüğüm ve merak ettiğim bir üründü.Fiyatı indirimle 22.25 TL
4-Pastel Likit Mat No 20 :Şükürler olsun ki buldum çok mutluyum:D Fiyatı 17.25 indirimle.
5-Wet'n Wild Eyeliner:Eyelinerım bitti ve yine merak ettiğim bir üründü şans vermek istedim.İndirimle 11.25
6-Ecotolls Allık Fırçası;Ecotolls fırçalarını çok seviyorum.İndirimde bu fırçayı görünce dayanamadım =) 20.90 
7-Wetn Wild Fırçalar;İndirimle Kontür Fırçası 7.50 far fırçası 4.50TL

8-Sebamed Roll On;İçeriği temiz olduğu için şans vermek istedim.İndirimle 13.90

9-Daha önce Gratisin gönderimi ile tanıştığım ve acayip sevdiğim Bee Beauty Yaban İğdesi Özlü Gece Kremi,bendeki bitti ve hemen yenisini aldım.14,90
10-Himalaya Krem,Yine biten bir ürünüm yenisini aldım =) 2 TL
11-Garnier Deodorant;Kokusuna aşığım. 7.50 TL

12-Fraternikus Kolonya,Buram buram Ihlamur kokuyor.2.25
13-Nivea BB Clean;En sevdiğim makyaj temizleyicilerden,indirimle 11.25
14-Emotion Deodorant indirimle 5.90
15-Himalaya Yüz Yıkama Jeli;2 tane bitirdim 3. sünü aldım =) 8.90

Benim alışverişim böyleydi,siz neler aldınız bakalım?

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Ecotools fırçalara bende dayanamadım uzun zamandır indirimleri ihtiyaçları alarak atlatıyordum bu kez azıcık meraktan ürün aldım.:)
    Aldıklarını güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP