Gosh Prime'n Refresh Illuminating Eye Roll-On

Herkese yeniden selam.

Yaz tembelliği mi yoksa biraz dinlenme isteği midir nedir bilemediğim bir uyuşukluk var üzerimde.
 Belki de başka sebepler... Amaa silkelenip
hadi kalk toparla kendini Seda diyerek bloga yeni yazılar hazırladım.


Onlardan ilki Gosh  Prime'n Refresh Illuminating Eye Roll-On


Kendisi başarılı bir göz altı bazı.Evet yanlış okumadınız kendisi bir göz altı bazı.

Şöyle ki, kapatıcılar göz altını oldukça yoran,hatta bazıları göz altı çizgilerine dolarak bizi çılgına çeviren makyaj ürünleri.

İşte bu baz hem göz altını serinletmek,hem de kapatıcıların göz altı çizgilerinin içine dolmasını önlemek amaçlı üretilmiş.
Ucunda bilyeleri bulunan bazı,göz  altı kremi uyguladıktan sonra uyguluyoruz.
Az miktarda  ürün yeterli öyle boca etmeye gerek yok kızlar =)


Uyguladıktan sonra göz altında bir serinleme bir aydınlanma dönemi başlıyor :D

Ben çok kapatıcı kullanan bir insan değilim,günlük olarak yaptığım makyajlarda çok kusurlu olmayan göz altlarıma çoğunlukla bu bazı sürüp aydınlık görünmelerini sağlıyorum.
Özel günlerde kapatıcı uygulamadan önce altına uyguluyorum ve cidden kapatıcının çizgilere dolmasını engelliyor.Gözle görülür ölçüde engelledi bende )

15 ml olan ürün beni 2 ay kadar idare ediyor.Bitirdiğimde tekrar gidip alıyorum.
İndirimde gayet uygun fiyatlı oluyor.
Gosh ürünleri  sadece Gratislerde satılıyor 
Eğer bu tarz bir ürün arıyorsanız şans verebilirsiniz =)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.
Seda
xoxo

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP