Bee Beauty Sun Spf 30 Güneş Losyonu-SPF 30 Güneş Yağı


Herkese selam =)
Tatilden yeni dönmüşken tatile gidecekler için bu haftayı güneş ürünlerine ayırdım blogumda.
İlk olarak Bee Beauty Sun Güneş Ürünlerini inceleyeceğiz.



SPF 30 Güneş Losyonu ve Spf 30 Güneş Yağı.

Önce losyonla başlayalım.


UVA-UVB koruması bulunan yüksek korumalı koruyucu losyon 200 ml boyutunda.

Ben çok aşırı beyaz tenli bir insanım,o sebeple güneş kremleri ile yıkanıyorum adeta.
 200 ml lik boyutu ile benim için oldukça ideal bir ürün.

Güneşe çıkmadan en az 30 dk önce uygulayıp emilim sağlandıktan sonra kıyafetimi giyip dışarı çıkıyorum.

Yoğun yapıda bir losyon,yeterli miktarda uygulandığında ve her sudan çıktığınızda  yeterli korumayı sağlayan bir ürün.
İçerdiği E vitamini ile cildi kurutmadan nemlendiriyor.

Güneş yağı;
Yine SPF 30 koruma sağlayan bir ürün.
Kolay emiliyor,ciltte ağırlık yapmıyor bu yönünü sevdim =)Kokusu da hiç fena değil=)Yine her sudan çıktığınızda  yenilenmesi gerekiyor.
Unutmamalıyız ki hiçbir güneş ürünü güneş ışınlarına karşı  %100 koruma sağlamıyor.O nedenle güneşin dik olduğu saatlerde güneşe aşırı maruz kalmamaya çalışmalıyız =)
Görselde yapılarını rahatlıkla görebilirsiniz.
Ben her ikisini de sevdim.Herhangi bir alerjik reaksiyon,sivilcelenme ya da irritasyon yaşatmadılar .
Hem uygun fiyatlı hem de koruması başarılı ürün arıyorsanız Gratislerde satılan Bee Beauty güneş ürünlerine şans verebilirsiniz.
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP