Bitenler Çöpe Gidenler Nisan-Mayıs 2017

Herkese selam =)
Bir bitenler-çöpe gidenler yazısı ile birlikteyiz.



1-Revox Şampuan ;3 senedir sürekli indirimlerini takip ettiğim ve başarılı bulduğum bir şampuan.Vaadlerini bende yerine getiriyor.
Saçlarımı gerçekten uzatıyor.
2-Syoss Şampuan :Detaylı incelemesi için tıktık
3-Uni Baby Şampuan:Her bitenler yazımda 1 tane görebilirsiniz.2 aylık bitenler yazısı olunca 2 tane görüyorsunuz =)Çok memnunum =)

4-Colgate Ağız Bakım Suyu:Memnun kaldığım bir ürün.Şimdi farklı bir markayı deniyorum.
5-Bee Beauty Duş Jeli;Mis gibi limon sorbe kokuyor bayılıyorum.
6-LeSoleil Şampuan :Saçlarıma verdiği parlaklığı ve yumuşaklık hissini çok sevdim.Tekrar alır mıyım,almam sanırım çünkü denenmeyi bekleyen birçok şampuan var =)
7-Bee Beauty  Luna Duş Jeli:Seri halinde kullandığım ve çok sevdiğim,hatta yedeklediğim bir ürün =)

8- Dalin Bebek Pudrası:Mis gibi bebek kokuyor =)Kesinlikle  tekrar tekrar alırım.
9-İpelina Makyaj Temizleme Pedi:Favorim!Stokladım hatta =)
10-Essence Aseton:Olmasa da olur dediğim bir ürün oldu benim için.
 11-Vaseline Baby:Bu daçok başarılı bulduğum ve yedeklediğim bir ürün.
12-Bioderma Sensbio H2O:Şöyle özetleyeyim,bitti gönlümün efendisi=)
13-Huncalife Alum Deo Spray:Başarılı bir ürün daha.Ama çok daha iyisini keşfettim.

 14-Çeşitli Lipbalmlar:Çoğu bitti , biri bozulduğu için çöpe gidiyor.
15-Loreal Lumi Magıque Fondöten:Şurada bahsettiğim üzere kendisine aşığım ama  artık yok :(

16-Farmona Sun Face Cream Güneş Kremi:Çok sevdiğim bir güneş koruyucu,ama içerisindeki parfümden dolayı şu sıralar dermatolojik bir tedavi altında olduğum için yenisini alamayacağım :(

17-Ziaja El Kremi:Sanırım bu biten ikinci şişe  =)Kokusu nemlendirmesi harika,tekrar yolumuz kesişir.
18- Avon Sunshine Kiss Body Mist;İşte benim yaz favorim,öyle güzel kokuyor ki parfümünü de sipariş edeceğim=)


Benim bitenlerim böyleydi,siz demeden ben söyleyeyim,açılsın yeniler !
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Loreal Lumi Magique benim içinde harika bir üründü <3 Güzelce bitirilmiş,alışveriş yazısını da bekliyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP