Flormar Arty Pop Liquid Highlighter 01-Star Glow/02-Sunset Glow

Herkese selam =)
En merak edilenler ürünlerle yola devam ediyoruz =)


Bugün konuğum Flormar Arty Pop Koleksiyonundan iki likit aydınlatıcı.

Flormar Arty Pop Liquid Highlighter 01-Star Glow/02-Sunset Glow

İlk olarak 01-Star Glow'u inceleyelim.
Kendisi beyaz renkte bir likit aydınlatıcı.




Son dönemin popüler makyaj malzemelerinin başında highlighterlar yani aydınlatıcılar geliyor.Flormar bu popülerliği es geçmeyerek Arty Pop koleksiyonunda 3 farklı renkte likit aydınlatıcı çıkararak aydınlatıcı severlerin kalbini fethetti=)


Beyaz renkte olan 01-Star Glow gümüş yansımalı,sim sim durmayan 
25 ml boyutunda bir ürün.

İster ten ürününüzün içine bir damla ekleyerek,isterseniz de elmacık kemiklerinizin,burnunuzun üstüne,dudak üstüne uygulayarak kullanabilirsiniz.
İki şekilde de uygulanmış halini aşağıdaki fotoğrafta göreceksiniz.

Miktarı doğru ayarlandığında cilde o kadar güzel bir aydınlık ve sağlıklı görünüm veriyor ki gerçekten çok beğendim.


Hem günlük makyajınızda hem de özel gün makyajınızda keyifle kullanacağınız bir ürün olduğunu düşünüyorum.Duruşu o kadar güzel ve ışığı öyle iyi yakalıyor ki❤❤❤

Fotoğrafta az miktarda elmacık kemiği üstüne uygulanmış halini görüyorsunuz.=)Bir damla da BB kremin içine damlatarak yüzüme uyguladım ve oldukça doğal,fresh bir görüntü elde ettim.



Eğer açık tenliyseniz ve likit bir aydınlatıcı arayışındaysanız bence koleksiyon bitmeden mutlaka şans verin.Bayılacaksınız =)


Gelelim 02- Sunset Glow a, şeftali tonda ve sim sim durmayan bir aydınlatıcı.

Eğer buğday tenliyseniz ve şeftali tonundaki aydınlatıcıları seviyorsanız işte sizin için biçilmiş kaftan =)
Ben beyaz tenli olduğum için daha çok şampanya ve beyaz tondaki aydınlatıcıları tercih ediyorum.
Ama elime geçtiği günden beri 02-Sunset Glow'a aşık oldum.
Özellikle yazın bronz tende harikalar yaratacağını düşünüyorum.Şimdilerde ben onu  tek başına allık gibi yüzüme uygulayıp dağıtarak kullanıyorum.
Böylelikle bir taşla iki kuş vurmuş sayılabilirim .:D Hem allık hem de aydınlatıcı yerine geçmiş oluyor.





Yansımaları gerçekten muhteşem..


Görsellerde yanağımda gördüğünüz o tatlı şeftalilik 02-Sunset Glow un eseri =)

 Burada ışıltısı biraz daha net =)

Kalıcılık olarak her ikisi de çok başarılılar. Gün boyu oldukları yerden kıpırdamıyorlar:)
Her iki ürün de son günlerde favorilerime eklendi bile.


Eğer herhangi birini almak istiyorsanız ve kararsız kaldıysanız,umarım bu yazı fikir edinmenize yardımcı olur =)

Ürünleri Flormar Mağazalarından ya da Flormar Online'dan 29.90 TL ye satın alabilirsiniz.

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo



Yorumlar

  1. Ben bayıldım bunlara mutlaka alıcam :)

    YanıtlaSil
  2. Sıradaki aydınlatıcım bu olsa gerek <3 güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben bu aydınlatıcının 01 rengi kalmadığı için 02 rengini aldım fazla renk vermez diye ama swatchlarda fazla koyu gorunuyo dagitinca rengi saydamlasmiyor mu acamiyorum da koyuysa iade ederim diye ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP