Make Up Store Lip Pencil-In The Flashlight-Matt

Herkese selam =)

Bugün konuğum Make Up Store'dan efsane bir dudak kalemi!

Make Up Store Lip Pencil-In The Flashlight-Matt


Dudak kalemleri dudak makyajında rujun olamazsa olmaz yardımcılarından.

İster ruja eş,ister tek başına dudak kalemleri ile makyajı tamamlayıp,imzamızı atıyoruz=)

Make Up Store In The Flashligt benzer renkte bir rujla birlikte ya da tek başına dudakta harikalar yaratıyor.


Uygulama öncesinde lipbalm uygulayıp,fazlalığını aldıktan sonra rahatlıkla uygulama yapabiliyor ve Waterproof özelliği sayesinde uzun süre kalıcılığın keyfini çıkarıyorsunuz.


Ben çoğu zaman tek başına kullanıyorum,çünkü örtücülüğü tek başına çok iyi,dudakları kurutmuyor.

Kremsi bir yapısı var,sürümü çok rahat,dudakta deyimi yerindeyse yağ gibi kayıyor!Mat yapıda bir ürün .


Kalıcılık konusuna değinirsek;evden çıkmadan sürdüğüm kalem akşam eve geri dönene kadar dudağımda kalıyor.
Rengine aşığım ❤❤





O kadar çok seviyorum ki,fırsat bulduğumda gidip başka bir rengini almak istiyorum.



Türkiye'de tek mağazaları Ankara One Tower AVM'de bulunmakta,şehrinizde yok diye hiç üzülmeyin çünkü Online Satışları tıktık  mevcut.

Ankaradaysanız mutlaka One Tower AVM'ye gidip Samet Bey ve ekibiyle tanışın=)

Siz nasıl buldunuz rengini?

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Bayıldım 😍 En sevdiğim tonlardan biri . Olmadı bir eeb adresine bakayım

    YanıtlaSil
  2. Renk çok güzel ürün de çok başarılı. Siteye baktım rakamları da baya iyi:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle indirimde kendimi kaybedebilirim yeni ürünler almak için :D

      Sil
  3. rengi çok hoşmuş gerçekten dudakta duruşu harika

    YanıtlaSil
  4. Rengi kadar üründe bir o kadar güzel. Uzun zamandır duyuyorum markayı hemen bakıyorum <3 Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP