M.A.C. Liptensity Lipstick-Medium Rare


Herkese selam =)

Bugün konuğum M.A.C. Cosmetics den MAC Liptensity Lipstick-Medium Rare


M.A.C. onun rengini  Creamy Soft Pink olarak tanımlamış. Jel bazlı bir ruj ve dudağa uyguladıktan kısa süre sonra saten bir görünüm sağlıyor.


 Seride 24 farklı renk seçeneği bulunmakta.Soft renklerin yanı sıra iddialı renkleri de içinde barındıran bir seri.

Medium Rare  ile o kadar bütünleştim ki sormayın.Her gün sür çık deseler hayır demem =)

Dokusu,yapısı,rengi,duruşu son zamanlarda alimin gittiği tek pembe ruj olma ünvanını kazandırdı ona =)

Özellikle gözlerimi ön planda tuttuğum makyajlarda her seferinde Medium Rare ile makyajımı tamamladım.


Saten duruşu,rahat sürümü ile başarılı bir ruj serisi olmuş.






Bileğimde daha koyu görünse de dudağıma uyguladığımda rengi biraz daha açık kalıyor =)



Dudağımda görünüşü,gün ışığında çektim..

Çok seviyorum ❤❤


M.A.C. e yolunuz düşerse bu rujlara mutlaka bir bakın,kendinize uygun tonu ve rengi mutlaka bulacaksınız.Rujun fiyatı 85 TL

Siz nasıl buldunuz ?

Yorumlarınızı bekliyorum =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. renge bayıldım Mac yine yapmış !

    YanıtlaSil
  2. Kinda sexy e benzettim biraz duruşunu harika duruyor

    YanıtlaSil
  3. Böyle renkleri çok beğeniyorum 😍 Buda çok güzelmiş . Güle güle kullan canım 🤗

    YanıtlaSil
  4. Aslında kozmetik markaların genelinde bir fiyat yükselme politikası var bu ara :( Dolar yükseldikçe fiyat yükselişinin de önüne geçilmiyor maalesef :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP