Make Up Store High Tech Lighter-LUNA

Herkese selam.

Yüzlerce aydınlatıcı alsam da yine gözüm doymaz,farklı markalar,farklı renkler,farklı yapılar ilgimi çekiyor ve denemeyi çok seviyorum.

 Bir İsveç markası olan ve yakın zamanda ülkemizde Ankara One Tower Avm'de ilk mağazasını açan Make Up Store markasına ait High Tech Lighter -Luna bugünkü blog konuğum.


Benim marka ile tanışmam birkaç ay önce Mağaza Müdürü Samet Bağcı'nın daveti ile gerçekleşti.
Markayı yabancı blogger/vloggerlarda görüp ürünleri çok merak ediyordum.
Hemen üründen bahsedeyim size =)
Ürünün krem formda bir  yapısı var.Böylelikle çok fonksiyonlu kullanım alanı sağlıyor.

 Dudak parlatıcısı, far bazı veya allık olarak da kullanılabilme özelliğine sahip.
Açıklanamasında der ki ;Yüksek teknoloji ile parçalanmış ışık pigmentleri sayesinde pürüzsüz bir yapısı vardır.
Farklı renk seçenekleri ile dudak parlatıcısı, far bazı veya allık olarak da kullanılabilme özelliğine sahiptir. Uygulanan bölgeyi aydınlatarak öne çıkartır.
Siyah ,şeffaf kapaklı sade bir ambalaj tasarımına sahip.

Yapısı oldukça yumuşak, rahatlıkla uygulama sağlayabiliyorsunuz.

Elmacık kemikleri,kaş altı ,dudak üstü gibi yüzünüzün vurgulanmasını istediğiniz bölgelerine fırça-sponge ya da el yardımıyla rahatlıkla uygulayabilirsiniz.
Bendeki rengi ''Luna''

İçerisinde minik ışıltılar var.Rengine ise İnci Beyazı diyebilirim.


Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun bir ürün.
Uyguladıktan sonra dağıttığınızda şu şekilde oldukça  hoş bir bitiriş sağlıyor.
Islak bitirişli  olduğu görselde rahatlıkla görülüyor =)
Özellikle göz pınarlarıma uygulamayı çok seviyorum kendisini.

Vermiş olduğu ıslak görünümü,ciltte ağırlık yapmamasını çok sevdim, karma cildimde gün içinde tazeleme ihtiyacı duymadım.

Aynı zamanda  ürün parfümsüz,hipoalerjenik ,paraben içermiyor ve hayvanlar üzerinde test yapılmıyor.

Ürün miktarı 3.5 gr.
Fiyatı 91 TL
Uzun lafın kısası ben bu ürünü gerçekten çok başarılı buldum,çok sevdim.Eğer yolunuz One Tower AVM'deki mağazasına düşerse mutlaka ürünleri inceleyin,Samet Bey sizinle çok güzel ilgilenecek ürünleri ilgiyle anlatacaktır =)

Şehrinizde mağazaları  yok ama ürünleri satın almak istiyorsunuz.
O zaman sizi şuradan online satış sitelerine alayım =) 

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Güzel bir yazı olmus ürün biraz pahalı ama ilerde düşünebilirim canım teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimleri oluyor =) Daha uyguna geliyor =) Rica ederim =)

      Sil
  2. Wuhuuu süper gözüküyor ama elim hep uygun fiyatlılara gidiyor bu ara, Ankara'ya gelirsem mağazayı gezerim ama:) güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet süper ,gelirsen mutlaka uğra,hele ki indirime denk gelirsen boş çıkamazsın =)

      Sil
  3. harika gözüküyor canım. Güle güle kullan:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP