Yaza Merhaba Çekilişi-Kazanan

Herkese selam..

Geçtiğimiz günlerde katılım süresi sona eren Yaza Merhaba çekilişi kontrolleri tamamlandı.

Ek haklarla birlikte geçerli katılım sayısı 129 oldu.

Her zaman olduğu gibi random.org  kazanan sayıyı belirledi.




72 numaradaki şanslı isim


''Birdefnemasali''




Kendisini tebrik ediyor ve iki gün içinde bana ulaşmasını bekliyorum.


Ulaşmazsa yeni bir kazanan belirleyeceğim.

Bir sonraki sürpriz dolu çekilişlere dahil olmak istiyorsanız beni takip etmeye devam edin.


Not;Ülkemizde yaşanan olumsuz durumlar herkesi olduğu gibi beni de sarstı.Planlanan blog yazılarını daha sonra yayınlayacağımı bilmenizi isterim.Çekilişi açıklamak zorunda olduğum için bloga bu yazıyı girdim.Yoksa hiç içimden gelmiyor:(


Bir sonraki posta kadar sevgiyle,barışla,kardeşlikle kalalım.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Çekiliş ve emeğin için çok çok teşekkürler:) Kazananı tebrik ederim ^^ İnşallah benim bloğum da çekiliş yapacak kadar büyür darısı benim başıma :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP