Bitenler -Çöpe Gidenler Haziran 2016

Herkese selam =)
Haziran ayının bitenleri ile birlikteyiz bu yazıda..

Hemen başlayalım bahsetmeye;


1-Uni Baby Çamaşır Yumuşatıcısı;Eğer benim gibi alerjik ve hassas bir cilt yapısına sahipseniz kesinlikle tavsiye ederim =)Hem mis gibi kokuyor hem de hipoalerjenik.
2-Uni Baby Bebek Şampuanı:Artık bahsetmeme gerek yok her ay bitenlerde görebilirsiniz =)
3-Farmasi Botanics Şampuan;Gerçekten çok sevdim.Hakkında upuzun bir yazı yazmayı planlıyorum.

4-Dove Saç Bakım Spreyi;En büyük yardımcılarımdan biri.Saçlarımla baş etmem çok zor özellikle tarama evresi beli deli ediyor.Bu tarz spreyler işimi çok kolaylaştırıyor =)
5-Revox Saç Maskesi:Yakın zamanda  şurada yorumlarımı yazmıştım.Bu eski mavi ambalajlı hali.Şimdiki ambalajı beyaz çok daha iyi çünkü mavi ambalajı boya veriyordu.
6-8X4 Deodorant;Yine şurada seriden birçok deodorantı yazmıştım.Bu favorilerimden biri =)
7-Nivea BB Clean Makyaj Temizleme Suyu;Göz makyajını temizlemede zayıf bir ürün.Ten makyajı için de şöyle böyle denilebilir. Uzun süre almasam da olur.

8-Barielle Kütikül Kremi:Başarılı bulduğum ve şurada incelemesini yaptığım bir ürün.Artık bitti ve yeni bir marka denemeye başladım =)
9-Nivea Powder Touch Stick Roll On :Severek kullandığım bir üründü.Özellikle kokusu çok güzel =)
10-Ceradolin Losyon:Kesinlikle favorim.Nemlendirmesini çok seviyorum.

11-Hops Islak Havlu:Bir Migros alışverişi sırasında almıştım.Sevdiğim bir ıslak havlu oldu kendisi,alkol içermiyor yeniden alabilirim.

12-Nivea Pure Natural Deo Rool On:Nivea Roll On'lar içinde favorim diyebilirim.İçeriğinde Alüminyum  yok.

13-Core Satin Sample Sabun:Hassas ciltler için üretilmiş krem yapıda bir sabun.Gerçekten sevdim.Yüz,el ve vücut kullanımına uygun.

14-Dermokil Maske:Benim için çok kötü bir deneyim oldu.Kil alerjim yok ancak bu maske geçen hafta öyle bir alerji yaptı ki yüzüme,Snapchatte takip eden varsa düştüğüm hali görmüştür.Direkt çöp..


15-Maybelline Rocket Volume Maskara;En sevdiğim Maybelline maskaralarından biri.Bir tane daha bitti :D
16-Maybelline BB Krem;Bir tane bitirmiştim.Kaybettiğim bir tane vardı yarısına kadar kullanmıştım onu buldum geçenlerde.Muhtemelen bozulmuştur o nedenle çöpe gidiyor.

17-I Love.. Lipbalm:Bozuk olduğu için çöpe gidiyor.

18-Alix Avien Full Effect Maskara:Kullanmaya ilk başladığımda fırçasını çok sevdim.Ancak bir süre sonra rimel resmen kurudu ve kullanmaya devam edemedim..



Benim bu ay  bitenlerim böyleydi.

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Hepinize mutlu bayramlar =))

Seda
xoxo

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP