8X4 Parfüm Deodorant Serisi :Favori 5



Herkese selam.
Ne zamandır yazmayı planladığım 8x4 Parfüm Deodorant serisinin  en sevdiğim 5 kokusuyla birlikteyiz bugün =)




8X4 Inspire ;





Notalarında Beyaz Şeftali,Nilüfer,Yasemin barındırıyor.Çiçeksi ve Sofistike diye adlandırmışlar kokusunu =)Çiçeksi kokuları sevenler beğenecektir diye düşünüyorum.



İlk sıkıldığında meyve kokusu gibi hissedilse de biraz zaman geçince basın derecede çiçek kokuyor.

8x4 Heavenly;



Notalarında Yaban Mersini,Mandalina ve Vanilya barındırıyor.
Etkileyici ve unutulmaz koku tanımlamasına kesinlikle katılıyorum.=))
Arkadaşlar Sedadan önce kokusu geliyor diye tanımlıyorlar bu deodorantı :D


Meyve kokularının ağırlıklı olduğu bir deodorant ama vanilyanın etkisini de hissediyorsunuz .


8x4 Glam Up;

Notalarında Frambuaz,Tatlı Erik,Portakal barındırıyor.
Tam bir meyve kokusu =)

Meyve ama cezbedici bir meyve:)
Meyve kokuları severler serideki en baskın meyve kokularından biri Glam Up.


8x4 Beauty;

Notlarında Ejder Meyvesi,Karamel,Orkide barındırıyor.

Duyusal ve Feminen bir koku olarak tanımlanmış.Gerçekten de öyle.Serideki en çarpıcı kokulardan biri.



Beauty ile kendini büyüleyici hissedeceksin diye not düşmüşler.Gerçekten de büyüleyici bir kokusu var.



8x4  Hollywood;

Ve benim serideki 1 numaram diyebileceğim Hollywood!
Kimine göre çok ağır bir kokusu var ama inanılmaz seviyorum kendisini.

Notalarında Yaban Mersini,Yaban Gülü ve Misk bulunmakta.

Duyusal ve karşı konulmaz koku! Çiçeksi başlayan notaları biraz geçince kendini Misk'e emanet ediyor.

Harika kokuyor !



Deodorantların içeriğinde Alüminyum olmasa da aşırı derecede alkol olduğu ne yazık ki hissediliyor.Ben tenime sıkmaktansa T-shirtüme sıkmayı tercih ediyorum.Çünkü yakıyor resmen.

Kokuların kalıcılığı gerçekten çok güzel.İz bırakmamaları ,pudrasız olmaları güzel.Parfüm deodorant adının hakkını veren ürünler.

Fiyatları 7/8 TL civarında ve ben bitirdikçe farklı çeşitlerini de almayı düşünüyorum.

Siz 8x4 Parfüm Deodorant kullandınız mı ?Yorumlarınızı ya da varsa bana önerebileceğiniz çeşitlerini aşağıya yazın :))


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo


Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP