Anneler Günü Indirim Alışverişim

Herkese selam..

Malumunuz anneler günü indirimleri başladı ve AVM ler fazlasıyla hareketli günler yaşıyor. :))



Indirim oranları açıklandığında  ülkemize yeni gelen birkaç parça ürünü almak vardı aklımda,öyle de yaptım.

Watsons, Gratis ve Rossmann dan birkaç parça ürün alarak ucuz atlattım .

Gratisten yeni Maybelline Last Sensational rimeli ve tabi ki yanında tatlı mi tatlı kupasıyla makyaj kadroma kattım.





 Yeni gelen far paletini ise bulamayacagim düşüncesiyle gittim,Watsonsta Gratiste yoktu,son çare Rossmann dedim ve bingooo:D
Üstelik rafta bir tane var ve son kalan palet.Beni bir canlandırın
gözünüzde adeta avına saldıran bir kartal misali resmen reyona atladım:D




Sonra yine yoktur yaaa dediğim yeni gelen mat krem fara umutsuzca bakıyorken pat diye yuvarlanıp önüme düşmesin mi?
Benden mutlusu olamazdı :D

Son olarak Rimmel London'un üçlü aydınlatıcı,bronzer ve allık paletini kadroya kattım.

Maybelline rimel 15.90
Maybelline Far Paleti 25.70 
Maybelline Krem Far 11.70 

Rimmel London Kate Moss  Sculpting Paltte 001 Golden Sands 10.70 TL


İndirimlerde yarın son gün..
Siz indirimlerden neler aldınız ?






Yorumlar

  1. Güzel günlerde kullan cnm far paletinden bende kaptım bi tane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sen de güzel günlerde kullan:))

      Sil
  2. ben aradım taradım bulamadım güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Maybelline far paleti 25.70 ha soktayim su an ben onu 40 tl filan sanıyordum (indirimli haliyle) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkemizde kozmetik fiyatları biraz uçuk olunca :) Indirimsiz hali 40 TL:)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP