Ürün İncelemeleri :Fresh'n Soft Ürünleri

Herkese selam =)
Bugün size iki etkinlikte birden sponsor olarak bulunan Fresh'n Soft ürünlerini inceleyeceğim =)


Yine biraz uzun bir yazı olabilir :) Hazır mıyız ?

İlk olarak Makyaj temizleme mendillerini inceleyelim.
Mavi olan Normal ve Karma
Pembe olan Kuru ve Hassas Ciltler için üretilmiş.
Mendiller petek dokulu yani yumuşacıklar =)
Papatya özü içeren formülünde aynı zamanda zeytin yağı A,E,F vitaminleri var.
Aynı zamanda hoş bir kokusu var =)
Makyajı temizlemede oldukça başarılı buldum. Normalde bu tarz ürünleri tercih etmem ama Fresh'n Soft'u denedikten sonra tabularımı yıktım.
Öyle ki artık yanımda taşır oldum =)

pH (5.5 ) ı da ciltle uyumlu olan  temizleme mendilleri alkol içermiyor.

 Kırışıklık  giderme etkisinin olduğu gibi bir vaadi var ama bu konuda net bir şey söyleyemem çünkü kırışıklıklarla henüz tanışmadım :D

Göz ve cilt makyajını temizlemede pratik bir yardımcınız olacaktır Fresh'n Soft makyaj temizleme mendilleri.

Ben beğeniyle kullanmaya devam ediyorum =)




İkinci olarak  makyaj temizleme pedini inceleyelim.

%100 doğal pamuktan üretilmiş, çift yüzeye sahip disk pamuklar yumuşacık.Makyajı temizlerken dağılmaması ve dayanıklı olmalarını sevdim.


Yüzünüzü çizmeden rahatlıkla makyajınızı temizliyorsunuz bazı pamukların kenarları çok sert oluyor ve aşırı derecede cildi tahriş ediyor daha önce bir marka bana bunu yaşatmıştı artık pamuk alırken daha bir temkinli alıyorum korkudan :D Fresh'n Soft u yeniden alabilirim.


Üçüncü olarak  Makyaj Düzeltme Çubuğunu incelersek ;

Makyaj düzeltme çubukları da %100 doğal pamuktan üretilmiş.Çok pratik bir ürün olduğunu söylemeliyim.Ben iki işlevde kullanıyorum.
Bir ucu yassı bir ucu sivri şekilde. Makyaj hatalarınızı düzeltmede rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Ayrıca oje sürerken taşırdığınız kısımları bu çubukların sivri yerine aseton dökerek temizleyebilirsiniz.


Dördüncü olarak Fresh'n Soft Asetonsuz Oje Çıkarıcı ;

Açık ton ojeyi çıkarma konusunda başarılı .Koyu ojelerde biraz uğraştırdığını söylemeliyim. Tırnak diplerini kurutmuyor.
Ve inanılmaz derecede ağır bir kokuya sahip. 

Neden bu kadar ağır bir parfüm kullanmaya gerek duymuşlar gerçekten anlamadım :( Normalde koku hassasiyetim yok ama bu oje çıkarıcıya karşı bir hassasiyet oluştu bende..Başımı ağrıtıyor resmen..

Beşinci olarak Fresh'n Soft Kulak Çubuğu;

Yine makyaj hatalarını düzeltmek ve oje hatalarını  silmek için kullanıyorum.%100 doğal pamuktan üretilmiş çubuklar.

Çift taraflı olanlar buna göre daha işlevsel diyebilirim =)



Son olarak Fresh'n Soft Ter Emici Yapraklar;

 İçlerinde en ilginç olan ürün bu ter emici yapraklar. Yazın kullanıldığında pratik oluyor gerçekten. Kol altında terden dolayı oluşabilecek ıslak görüntüyü engelliyor. Kıyafeti ters çevirip içine yapıştırıyorsunuz.



Özellikle yazın daha çok tercih edilebilecek işlevsel bir ürün olduğunu düşünüyorum. 5-6 saat sonra yenilenmesi gerektiği belirtilmiş.Çok aşırı terleme sorunum yok ama eğer çok aşırı terliyorum ve bu görüntüden rahatsızım diyorsanız bu pedlere bir şans verebilirsiniz.

#sedavesenaileyazamerhaba ve #sultanvegizemileyazaveda etkinliklerinde bizi ürünleriyle buluşturan Fresh'n Soft a teşekkür ediyor ve yazıyı sonlandırıyorum =)
Sevgiyle kalın..
Seda
xoxo



Yorumlar

  1. makyaj pamuğu ve tuhaf bir şekilde oje çıkartıcısından memnun kaldım ben .. :-)))

    YanıtlaSil
  2. Makyaj silme mendil ve pamuğunu deneyeceğim benim son aldığım pamuk maalesef biraz sert çıktı(farklı marka) teşekkürler.
    ter pedini ilk gördüm ilginç geldi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP