TTO Soft Göz Şampuanı

Herkese selam.
Bugün  size ilginç gelebilecek bir ürünle karşınızdayım =)


TTO Soft Göz Şampuanı




Gözlerim ve göz çevrem çok çok hassas yapıya sahip.O nedenle sıklıkla kaşıntı ,yanma,çapaklanma gibi sorunlarla karşılaşıyorum ve bu cidden çok rahatsız edici.

Sevgili Neslihan (Nesneslis)İnstagramda paylaştığında oldukça ilgimi çeken bir ürün oldu ve sonunda eczanede denk gelince büyük bir merakla aldım denemek için.

Ürün 125 ml boyutunda.İçeriğinde paraben ,SLS,parfüm ve alkol barındırmıyor.Bu yönüyle göz makyajı temizliğim için güvenimi kazanan bir ürün oldu.
İçeriğindeki termal su ile göz çevresini yatıştırıyor, rahatlatıyor
Çay ağayı yağı ve E vitamini ile göz çevresini enfeksiyonlardan korur ve bakımını yapar diye vaadlerde bulunuyor bizlere.


Önce kabasını aldığım göz makyajımı az miktarda gözlerime uygulayarak bu şampuan ile temizliyorum.
Gerçekten kaşıntı,yanma ve çapaklanma problemim üzerinde büyük olumlu bir etki yarattı.

Bebek şampuanıyla yıkadığım zamanlar da oluyor gözlerimi ama bir süre sonra göz çevremdeki kuruluğu ve gerginliği hissediyorum maalesef ki..
O nedenle bu ürün benim için çok kurtarıcı oldu.

Ürün köpürmüyor ama verdiği temizlik hissini çok güzel fark ediyorsunuz.

Göz çevresi hijyenine önem verenler ve hassasiyete sahip olanlar tabiki öncelikle doktorlarına danışarak bu ürüne bir şans verebilirler (Ürün bir ilaç değil ama yine de doktorunuza danışmanız daha sağlıklı olacaktır )

12-13 TL aralığında bir fiyatı var ve eczanelerde satılmakta.

İçerik ;

Ben gerçekten ürünü çok sevdim kesinlikle bittikçe alacağım bir ürün.
Siz bu tarz bir ürünle tanıştınız mı ?Yorumlarınızı bekliyorum.
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. çok ilginç hiç duymamıştım gerekten kalıntı bırakmıyorsa iyiymiş alınabilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kalıntı bırakmıyor =))

      Sil
    2. kiprik diplerinde aşırı yağlanma için doktor tavsiyesi ile kullanıyorum ve 28 tl ye aldım :((( tam olarak nasıl kullanıyorsun kiprik diplerini nasıl arındırıyorsun açıklarmısın?

      Sil
  2. Merhaba :) 2/3 dk boyunca az miktarda ürünle masaj yaparak uyguluyor ve duruluyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP