MAC Matte Lipstick-Mehr


Herkese selam =)

Bugün size Görkem Karman'da görüp bayıldığım keşke Türkiyeye gelse dediğim ve sonunda yine Görkemin geldiğini müjdelediği MAC Mehr Mat ruju anlatacağım=)



MAC rujları genel olarak seviyorum. Elimde en çok mat özellikte rujları var MAC in.

Geldiğini duyar duymaz hemen benim olmalı dedim :D

Rengini tarif edersem  gül kurusu-pembe-kahve tonlarını içeren bir ruj. Yapısı mat ve şu ana kadar kullanmış olduğum MAC rujlara göre oldukça kalıcı.Hatta fazlasıyla kalıcı diyebilirim ki bu özelliği ile beni kalbimden vurdu.



Tam bir sonbahar/kış rengi. 
Kahvelik barındırıyor dedim ama bende tam gül kurusu/pembemsi tonlarda durdu .
Yani ten renginizin tonuna göre farklı duruşlarla karşı karşıya kalabilirsiniz. Ben beyaz tenliyim.


Ben her zaman için rujların denenerek alınması taraftarıyım. Mehr de o rujlardan biri.
Esmerler özellikle denemeden alma riskine girmeyin =)
Mehr in renk tonunu kendime yakıştırıyorum.O nedenle hiç tereddüt etmedim.


Bu ruj güneşte ayrı  gölgede ayrı çeşitli renk yansımaları da yaratıyor gerçekten çok çok sevdim. =)İlk sürdüğüm gün yakınlarım dudakların ne kadar dolgun görünüyor dediler sanıyorum dudağı daha hacimli ve dolgun da gösteriyor sevmem için alın size bir neden daha.


Ve bir ilginç nokta daha.Bu ruj en az 7-8 saat dudağımda kalmasının yanı sıra dudağımı kurutmadı.Mat bir ruj ama sürümü de çok rahat .
Uzun lafın kısası ben bu ruju sevdim arkadaşlar..

Ama yine yeni yeniden söylemeliyim ki eğer şehrinizde MAC mağazası varsa mutlaka deneyerek alın.
Beyaz ve buğday tenli olup da şehrinde MAC olmayan yani deneme şansı olmayan arkadaşlar bence bu ruj tam beyaz/buğday ten rujudur riske girebilirsiniz.Girin yani.:D Ben kesin riske girerdim =)
Eee siz Mehr ruju beğendiniz mi ne düşünüyorsunuz?
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Mehr dalgası vurdu hepimizi :) harika durmuş benim de çok merak ettiğim bir ruj, en kısa zamanda deneyeceğim, ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aşık oldum ya rujaa :))) Mutlaka dene canım sende <3

      Sil
  2. Sadece matlığını beğenmedim ama tonu çok güzel. Kalıcılığı da önemli tabii artıları çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben mat rujları çok seviyorum o yüzden kalıcılığı matlığı her şeyiyle beni kazandı =))

      Sil
  3. Çok beğendiiiim, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. harika gözüküyor gerçekten denemem gerek :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP