Bitenler Çöpe Gidenler Kasım 2015

Herkese selam =) 

Kasım ayı bitenler-çöpe gidenler yazısıyla birlikteyiz.=)





1-Tony Guy Sea Salt Sprey :Kesinlikle çok sevdiğim bir ürün. Bittikçe alıyorum kendisini. Kabarık saçlarıma iki fıs sıkıp hafif ısı veriyorum.Saçlarım su dalgalarıyla denizden çıkmış gibi oluyor =)
2-Avon Senses Duş Jeli :Kokusu gerçekten çok güzeldi. Avon duş jellerini seviyorum.Farklı farklı çeşitlerini denemeyi özellikle seviyorum.

3-Carrot Care Saç Kremi:Onun için favori saç kremim oldu diyebilirim.Gerek kokusu gerek saçlarımda bıraktığı yumuşaklık onu sevmemin balıca sebepleri.Şurada detaylıca anlatmıştım.=)

4-Natural Herbs Argan Keratin Şampuan :Daha geçenlerde blogda bahsettim yazısı için tıktık =)

5-HC Complex:Tek kelimeyle tanımla deseniz ona ''Aşk '' derim. O kadar seviyorum o kadar memnunum ki <3 Yedekli biçimde durur kendisi evde.


6-Dermokil Nemlendirici Karma Cilt :Özellikle kil maskesi yaptığım günlerde kullandığım,nemlendirme özelliğini sevdiğim bir nemlendiriciydi. İleride tekrar alabilirim.
7-Dermokil Kil Etkili Maske :Sevdiğim maskeler arasında ilk 3 e girer =)Verdiği temizlik hissi süper gerçekten..
8-Yves Rocher Sebo Vegetal Yüz Yıkama Jeli:Yine sevdiğim bir yüz yıkama jeli. İndirimlerde doğum günü kampanyamda filan alıyorum mutlaka =)

9-Seranem El Kremi :Çok güzel nemlendiren Ankaranın ayazları için bence özele olarak üretilmiş el kremim =)
10-Cosmed Sos Jel ve Cosmed Temizleme Sütü :İkisi de başarılı ürünler.Evdeki stoğum azaldığında tam boylarını almayı düşünüyorum.Özellikle SOS gerçekten süper bir cilt yatıştırıcı.

11- Rosense Gülsuyu:Kendisi harika bir tonik bence. Evde mutlaka yedekli bulunur çünkü annem ve ben sıklıkla bitiririz=)
12-Ceradolin Nemlendirici Losyon :Gerçekten buna da aşığım diyebilirim.Kışın fena halde kuruyan cildime çok iyi geliyor.
13-Yves Rocher Bio Roll On :İçeriği temiz olduğu için alıyorum bunu da.Ve sanırım almaya devam edeceğim =)
14-Freshn Soft Kulak Çubuğu-Makyaj Temizleme Mendili :Şurada çok yakın bir geçmişte detaylı inceleme yazıları yazdım =)
15-Sleppy Islak Havlu :Sedanın bitenlerinde bir ıslak havlu olmazsa olmazdır bu da onlardan birisi =)



16-Avon Aero Volume Maskara :Ya benim kirpiklerde bir sorun var ya da bu rimel olmamış.Ne bir hacim ne bir dolgunluk ne bir uzatma hiçbir etki yaratmadı bende.Ve kirpikleri birbirine yapıştırdı.O yüzden daha bitmeden kendisiyle yolları ayırıyoruz.
17-Flormar Kaş Kalemi:Saçlarım siyahken almıştım.Bayağı bir kullanmışım ama artık çöpe gitme vakti gelmiş.
18-Essence Lash Mania Maskara :İşte bunu sevdim. Kirpiklerime takma kirpik etkisi veren bir rimel oldu. Sanıyorum kaldırılacakmış bunun için üzgünüm :(
19-Rimmel London Wake Me Up Fondöten:Çok başarılı buldum kendisini.Ve tabiki evde yedeği var indirimde denk gelirseniz bir şans verin.Yağlı ciltler almasın ama =)
20-Avon Colortrend Göz Kalemi:Kendisini sürümü imkansız hale gelmiş adeta taşlaşmış.O nedenle çöpe gidiyor.
21-Oriflame Ruj :Altından numarası silinmiş ama çok sevdiğim bir nude rujdu.Bitti ne yazık ki..



Benim bu ay bitenlerim böyleydi.
Aralık ayına merhaba demeye hazırlanıyoruz. Yahu daha yeni 2015 olmamış mıydı ?
Zaman denilen şeyi tutabiline aşk olsun.
Umarım Aralık ayı Kasım ayından çok daha iyi geçer hepimiz için.

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo




Yorumlar

  1. Hiç sorma... Zaman çok çabuk geçiyor :( Şı Yves Rocherin roll on larını kullanmayan dünyada bir tek ben kaldım sanırım ^.^

    Bu arada bloğumda beauty blender çekilişi var. Katılmadıysan mutlaka bekliyorum ^.^

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz Seda Hanım.

    YanıtlaSil
  3. Carrot care ürünlerini merak etmeye başladım.
    Cildim çok kuru, Ceradolin'i vücut için mi kullanıyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim de çok kuru,çok güzel bir vücut losyonu Ceradolin.. =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP