Konuk Yazar:Güzel Ruhlu Kadınlar ;The Body Shop Hemp Yüz Nemlendiricisi

Herkese selamm =)

 Bugün günlerden konuk yazar diyoruzzz =)

Sevgili Mehtap yani Güzel Ruhlu Kadınlar blogunun sahibesi konuk yazarlık teklifimi geri çevirmedi ona buradan sevgilerimi ve teşekkürlerimi ileteyim =) .Kendisinin de yazısında belirtmiş , bende onunla aqynı duyguları paylaşıyorum <3  Blog camiasında tanıdığım için mutlu olduğum pek bir sevdiğim isimlerden Mehtap.Gelin bize tüm içtenliği ve samimiyetiyle neler anlatmış birlikte görelim =)



Siz de konuk yazarım olmak istiyorsanız bana mail atmanız yeterli=) Keyifli okumalar :*


Merhabalar...
Bir süre önce Sedacığım; kendi blogunda misafir yazar olarak benim yazmadığımı ve yazmamı istediğini söylediğinde hiç düşünmeden hemen yazıyorum dedim. Ama bir süredir özel hayatımdaki meşguliyetim yüzünden ertelemek durumunda kaldım ve nihayetinde blog dünyasının biricik oje canavarının misafiriyim...
Seda'ya sence hangi konudan bahsedeyim dediğimde memnun kaldığın bir ürünü yazabilirsin diye fikir vermişti. Aklıma hemen kış boyu kullandığım ürünler gelmişti. Ama fark ettim ki havalar iyiden iyiye ısındıkça o ürünleri kullanmayı bırakmıştım, ağır gelmişlerdi. Yine de Seda'nın fikri üzerinden yola çıkarak son zamanlarda memnun kaldığım ürün hakkında yazmak istedim. Benim tek bir ürünü anlatamama ve illa ki bir kaç ürünü ya da konuyu anlatma gibi bir sorunum olduğu için çok kısa bir yazı olmayacak galiba... Neyse daha da uzatmadan başlayayım....

Cilt yapım kuru hatta aşırı kuru ve kış aylarında bir çok nemlendirici, serum, krem kullansam da tam istediğim neme ulaşamıyordum. Yani şöyle bir kuruluktan bahsediyorum; makyaj yaparken nemlendirici üzerine kullandığım likit ürünlerin bile nemini emiyor ve makyajdan 2-3 saat sonra bütün yüzüm; göz kapaklarım dahil sanki pudra sürmüşüm gibi pul pul oluyor, tazelediğimde daha kötü bir görüntü olacağı için nemlendirici spreyimi adeta sürekli kullandığım bir ilaç misali yanımda taşımak zorunda kalıyordum. Ta ki Kiehl's Ultra Facial Krem ile tanışana kadar.. Ürünün methini başka bloglarda duyduğumda Kiehl's 'in çok sevdiğim numune anlayışı sayesinde alıp denedim ve numuneler biter bitmez gidip normal boyunu almıştım. Gerçekten cildimi çok kurudan kuruya; sonra da orta nem derecesine getirdi. Fakat havalar ısındıktan sonra sürdüğümde minik beyaz yağ bezeleri oluştuğunu ve kremin tam emilmediğini, yüzeyde kaldığını fark ettim. Yaz aylarında cildim daha nemli olduğundan çok daha ince yapılı ve hafif bir nemlendirici kullansam yeterli olacaktı. İşte tam da böyle bir nemlendirici arayışındayken The Body Shop'un 3 al 2 öde kampanyasının olduğu bir dönemde denemek amaçlı 3 ürününü aldım. Biri yüz temizleme fırçasıydı; instagram hesabımda paylaştım harika bir fırça, eskidikçe alacağım, diğeri yüz temizleme köpüğüydü gerçekten memnun kaldım. Üçüncü tercihimi ise Hemp Yüz Nemlendiricisinden yana kullanmıştım. 



The Body Shop'un Kenevir içerikli serisi kuru ciltliler için harika bir alternatifmiş zaten. Denedikten sonra ben de gözlemlemiş ve doğrulamış oldum.





Ürünün kapağını açtığınızda yeşil ve çok akışkan olmayan ve de pek hoş kokmayan bir kremle karşılaşıyorsunuz. Hatta ilk açtığımda eyvah bu nasıl bir şey; ben bunu nasıl süreceğim diye dertlenmiştim kendi kendime. 



Sonra bir parça almak istediğimde öyle diğer nemlendiriciler gibi parmaklamak suretiyle dolu dolu bir parça alamadığımı fark ettim. Yani sadece yüzeyinden bir tabaka alabildim ve o incecik tabaka tüm yüzümü nemlendirmeye yetti.



Sonra başladım kullanmaya, bir hafta, on gün derken iki ay oldu ve bu nemlendirici yazın favori ürünü oldu benim için.



Hafif yapısı ve gün boyu geçmeyen nemlendiriciliğine bayıldım. Üzerinde yoğun nemlendirici diye yazsa da pek öyle olduğunu düşünmüyorum. Fakat yine de cildimin en kuru olduğu kış aylarında da deneyeceğim. Eğer öyleyse Kiehl's in uygun fiyatlı alternatifi olarak hayatıma dört mevsim tam zamanlı girmiş olacak.

Benim son zamanlarda memnun kaldığım ürün The Body Shop Hemp Yüz Nemlendiricisi oldu...

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Ayrıca blog camiasında tanışmaktan en çok mutlu olduğum kişilerden Sedacığıma da beni misafir ettiği için teşekkür ediyor ve güzel yanaklarından öpüyorum...

Eğer benim blogumu da takip etmek isterseniz;
Adresinde sizi bekliyor olacağım...

Görüşmek dileğiyle...





Sesinde ne var biliyor musun 
Ev dağınıklığı var 
İkide bir elini başına götürüp 
Rüzgarda dağılan yalnızlığını 
Düzeltiyorsun...
Cemal SÜREYA

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP