NYX Mosaic Powder-02 Latte


Herkese selam ..
Bugunkü konuğum NYX den Mosaic Powder Blush 02 Latte...





Kendisini kahve tonlu bir allık olarak kullanabileceğiniz gibi kontürleme işleminde de kullanabilirsiniz..

Ben ara sıra kontürleme işleminde kullanıyorum.Kesinlikle tam da bunun için üretilmiş..

Ambalaj MAC e çok benziyor gerçekten =)

Ürün çok pigmentli olduğundan çok az miktar uygulamak yetiyor.Hem  çok tozutmuyor hem de renk verişi ve kalıcılığı gayet güzel.
5 farklı renkten oluşuyor ama bu renkler homojen olarak karıştırıldığında tam bir (özellikle beyaz tenliler için ) kontürleme rengi ortaya çıkıyor.


Ben bazen göz farı olarak da kullanıyorum çünkü içindeki renkleri göz makyajımda kullanmayı seviyorum :D

Kontürleme için kullanacaksanız orantıyı kaçırmamanızı tavsiye ederim..






Renkler bu şekilde;


Tek ürün 3 işlevde kullanmak benim için güzel =) allık bronzer ve de göz farı olarak at çantaya çık :D

Ben geçen sene %50 indirimle Douglas tan almıştım.
Bulduğunuz yerde diğer renklerine de bakın,seveceksinniz =)
Marka hayvanlar üzerinde test edilmiyor bu yönüyle de artı puanı hak ediyor ..

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. tam benlik renkler ama almayayım artık yaa :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzer bir ürün varsa bence de alma canım sonra birikiyor ürünler :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP