Himalaya Herbals Tazeleyici&Temizleyici Tonik-Normal ve Karma Cilt

Herkese selamm =)
Yeni konuğum Gratislerde satılan Himalaya markasına ait  Tazeleyici&Temizleyici Tonik


Himalaya Herbals Hindistan menşeili Gratis'lerde satılan bir marka.Türkiye'de çok fazla çeşidi olmasa da aslında ürün skalası oldukça geniş ve yurt dışında oldukça beğenilen bir marka.Keşke bütün ürünleri ülkemize gelse=)



Bendeki tonik normal ve karma ciltler için. Benim cildim bildiğiniz üzere karma.

Toniğin içinde bulunan  Limon gözenekleri  sıkılaştırmayı  Boerhavia kökü ise aşırı yağlanmayı kontrol altına almayı vaad ediyor.

İçeriğinde alkol,paraben,renklendirici madde yok.Bu yönleriyle artı puan aldı benden.
Keşke toniğe parfüm koymasalarmış :/ 
Son zamanlarda kullandığım fiyat performans açısından en başarılı tonik kendisi.
Cildime çok güzel uyum sağladı.Sabah ve akşam düzenli olarak kullanıyorum.
Normalden karmaya cilt tipine sahip olan herkese tavsiye edebilirim..
Normal fiyatı 14.50 indirimle çok çok uygun oluyor.
Serinin diğer ürünlerinde de gözüm var =)

İçerik ;

Siz Himalaya ürünlerini kullanıyor musunuz ?Yorumlarınızı merak ediyorum =)
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP